בחורה יפה עם עור פנים מתוח

נסו לעצום לרגע את העיניים, ולדמיין את הסיטואציה הבאה: אתם הולכים ברחוב, ופוגשים באדם שלא פגשתם כבר המון זמן! כבר מתחילת הרחוב זיהיתם אותו, ועכשיו כל מה שנותר לעשות זה פשוט להתקרב ולהגיד שלום, להתעניין במה שלומו ולהתעדכן במה חדש. עכשיו חשבו על זה רגע – מהו האיזור הראשון בגופו של האדם המדובר ששמתם אליו לב מהשניה הראשונה? התשובה היא ברורה – הפנים שלו. הפנים שלנו הם הסממן הבלעדי שלנו לזיהוי, והן משמשות אותנו לכל כך הרבה פעולות לאורך היום, כמו דיבור או חיוך. בגלל שהמראה שלהן הוא קריטי כל כך, פיסול פנים הוא דבר שחשוב שתכירו, בטח אם אתם לא מרוצים ממראה הפנים הנוכחי שלכם.

פיסול פנים – לא בא להחליף, אלא בא לעשות סדר

אז לא, לא מדובר כאן על טיפול שבא להעניק לכם פנים חדשות לחלוטין, אלא להתבסס על הקיים ולהפוך אותו להרבה יותר אסתטי. בסופו של דבר, כל אחד ואחת מאיתנו צריכים להיות מרוצים ממראה הפנים שלנו, משום שרק כך אנחנו יכולים “לשווק” את עצמנו. הפנים שלנו הן אלו שמעידות על מצב הרוח שלנו, הן אלו שמתקשרות עם הסביבה שלנו הן בראיונות עבודה והן במפגשים חברתיים, הן אלו שמשדרות את מי שאנחנו ואת מה שאנחנו, ולכן אדם שאינו שלם עם מראה הפנים שלו – לא יוכל לתפקד בצורה תקינה לאורך החיים שלו.

פיסול פנים מאפשר לכם לקבל תוצאות נהדרות של מתיחת קמטים, מילוי קמטים, שאיבות שומן ועוד, ככה שבסופו של דבר תתקבל תוצאה שתגרום לכם לחייך מאוזן לאוזן – גם אל מול המראה, וגם אל מול הסובבים אתכם, וחכו, עוד לא שמעתם את הכל.

פיסול פנים – למי הוא מיועד?

פיסול פנים הוא טיפול שפונה לאוכלוסיות שמסיבה כזו או אחרת אינן מרוצות ממראה הפנים שלהן. לצורך הדוגמה, ניתן להסתכל על אוכלוסיית האנשים המבוגרים, שעם השנים שמים לב יותר ויותר לכך שהעור שלהם מתחיל פשוט מאוד להתקמט. ההליך הזה מתחיל באיזור גילאי ה40-50, ונמשך עד גילאים מבוגרים יותר של 80-90. אנשים שנמצאים בסביבות הגילאים של 40-50 ומתחילים לשים לב לתזוזות ולשינויים בפנים שלהם, יכולים בהחלט לגשת להליך של פיסול פנים, שיעניק להם בחזרה את המראה הצעיר, הרענן והמתוח שלהם.

לצד האוכלוסיה הזו, קיימת גם אוכלוסיה של אנשים שעברו עליות וירידות במשקל, מה שהותיר את עור הפנים שלהם במצב של עודפי שומן ועור, ולעיתים אף התקמטות. פיסול פנים יכול לסייע גם לאוכלוסיות מהסוג הזה, ולהעניק להן את המראה הרצוי.

אז מה קורה במסגרת הליך פיסול פנים?

הליך פיסול פנים הוא הליך פשוט, והוא אינו מתכוון לעשות לכם בלאגן גדול בחיים. להבדיל מניתוחים פלסטיים ואסתטיים שונים, שמביאים איתם הרדמות מלאות, הליכי החלמה ארוכים, תופעות לוואי לא פשוטות בכלל ועוד, הליך פיסול פנים בא לעשות לכם את החיים קלים, ולהוביל אתכם בדרך כמה שיותר פשוטה אל עבר התוצאות.

מדובר כאן על הליך שנעשה על ידי הזרקות של חומרים שונים, כמו חומצה היאלורונית, שמאפשרים “משחק” עם מראה הפנים. בין אם מדובר על המצח, השפתיים, הלחיים, הצוואר, קו הלסת ועוד – תוכלו ליצור כאן מראה ייחודי, מתוח, צעיר ורענן שיחזיר לכם את התחושות הטובות שלכם עם המראה החיצוני שלכם.

פיסול פנים – האם הוא מיועד לכל איזור ואיזור בפנים?

במסגרת הליך פיסול פנים, תוכלו לבחור אילו חלקים בפנים אתם מעוניינים לפסל. קיימים טיפולים של פיסול פנים שיתייחסו לכלל איזורי הפנים, ואילו לצידם קיימים טיפולים של פיסול פנים שיתייחסו רק לחלקים נבחרים מתוך הפנים. כל מטופל או מטופלת יכולים להציף את מגוון הרצונות והצרכים שלהם אל מול הרופאים המטפלים, ולקבל תוצאות מותאמות באופן אישי ומדויק. נשמע נפלא, נכון? חכו שתנסו בעצמכם…

האם פיסול פנים הוא הליך בטוח?

פיסול פנים הוא הליך בטוח לחלוטין. מה שכן, חשוב לציין שכמו כל הליך רפואי, גם הליך פיסול פנים מביא איתו כל מיני סיכונים, תופעות לוואי ודברים שכדאי לדעת בשלב כמה שיותר מוקדם. אז נכון, אמנם לא מדובר כאן על הליך עם הרדמה מלאה, ועם סיכונים גדולים לזיהומים או חוסר נוחות, וגם לא על הליך שידרוש מכם לשכב בבית בחוסר מעש במשך חודשים לצורכי החלמה – אבל כן יש דברים שחשוב להכיר.

פיסול פנים עלול להוביל לכאבים קלים במיוחד ואדמומיות באיזור ההזרקות, אולם בזאת מסתכמות תופעות הלוואי. חשוב להיות כאן עם האצבע על הדופק, שכן במקרים שבהם מופיעות תופעות לוואי חמורות יותר ונדירות ביותר – יש צורך בפנייה מיידית לרופאים המטפלים.

כיצד בוחרים רופא לפיסול פנים?

לא מעט קליניקות מציעות היום פיסול פנים וטיפולים אסתטיים נוספים, ומשום שההיצע הוא עשיר כל כך, הבחירה שלכם הופכת להיות הרבה יותר מורכבת מבעבר. חשוב לדעת שבמסגרת פיסול פנים נעשות פעולות רפואיות שמצריכות ידע, מקצועיות, ניסיון ומיומנות, ולכן בראש ובראשונה יש לבדוק את כלל הקריטריונים האלו אצל כל רופא ורופא שעומד כאופציה על הפרק. ככל שתוכלו לאסוף יותר המלצות על הרופא המדובר, ככה תוכלו להבין שאתם אכן בדרך הנכונה.

כמובן שגם קריטריון המחיר הוא קריטריון שחשוב לקחת בחשבון, ולכן בקשו הצעות מחיר, השוו ביניהם, והגיעו למסקנה של עלות מול תועלת. רק כך תוכלו לבחור בתבונה ולהגיע לתוצאות מעולות. בהצלחה!

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק