עיבוי ועיצוב שפתיים – כל מה שצריך לדעת

שפתיים יפות של בחורה

השפתיים שלנו הן איבר שמשמש אותנו לכדי המון דברים – אנחנו מחייכים עם השפתיים, אנחנו מדברים עם השפתיים, אנחנו מאפרים את השפתיים ואנחנו גם משתמשים בהם לנשיקות מתוקות ונעימות עם בני הזוג שלנו. עם כל כך הרבה תפקידים שיש לשפתיים, ברור לכולנו שהן צריכות להיות בדיוק במראה המושלם שעליו אנחנו חולמים, אך לפעמים השאיפה הזו לא בדיוק מתגשמת. כל מיני אנשים נולדים עם מראה שפתיים שהם, בלשון המעטה, לא ממש מתחברים אליו, ולכן הם מחפשים אחר שיטות יעילות שיוכלו לסייע להם להגיע למראה שיסב להם אושר ושלמות. על ידי עיבוי ועיצוב שפתיים, תוכלו היום להגיע לאיזו תוצאה שתרצו, אז בואו נבין איך כל ההליך הזה עובד בפועל.

מה זאת אומרת עיבוי ועיצוב שפתיים?

השפתיים שלנו יכולות להביא איתן כל מיני צורות – שפתיים דקות יותר, שפתיים עבות יותר, שפתיים מלאות יותר, שפתיים ארוכות או קצרות ועוד. הצורות השונות והרבות האלו יכולות להשתלב, או דווקא לא להשתלב, עם מראה הפנים, ולכן אנשים רבים בוחרים לקחת לידיים של עצמם את השליטה על מראה השפתיים שלהם.

עיבוי ועיצוב שפתיים הוא הליך שהוא חלק מעולם הרפואה האסתטית, והוא מאפשר היום לשלוט על מראה השפתיים ולהעניק להן בדיוק את הנראות החיצונית שאותה אנחנו רוצים לעצמנו.

עיבוי ועיצוב שפתיים הוא חלק בלתי נפרד ממהפכת הרפואה האסתטית של המאה ה-21

עד לפני כמה עשרות שנים, השיח סביב נושאי האסתטיקה והטיפולים השונים היה שיח דל ביותר. לא מעט אנשים הרגישו תחושות קשות לגבי המראה החיצוני שלהם, אבל משום שהחברה לא היתה מאוד מודעת וערה לפתרונות הקיימים – אותם אנשים נאלצו להחביא את התחושות שלהם, ולא להעניק להן שום מענה מקצועי. לעומת זאת, ניתן להבחין שבמאה ה-21 עולם הרפואה האסתטית הוא לחלוטין חלק מהשיח הציבורי, ולא רק זה – קיימת התקדמות והתפתחות טכנולוגית משגעת ומהירה בתחום הזה. ההתפתחות הזו מאפשרת היום לאין ספור טיפולים להתקיים בקלות וביעילות רבה, כאשר עיבוי ועיצוב שפתיים הוא בהחלט אחד מהטיפולים הללו. אז איך הוא משפיע ומה בדיוק קורה בו?

עיבוי ועיצוב שפתיים – שלב אחר שלב

אז למעשה אנחנו מדברים כאן על הליך שבמסגרתו השפתיים יכולות להנות גם מעיבוי וגם מעיצוב. אנשים שמעוניינים לקבל לעצמם מראה שפתיים עבה יותר ומעוצב יותר, יכולים בהחלט לגשת להליך של עיבוי ועיצוב שפתיים, ולמצוא בו את כל מה שהם אי פעם חיפשו.

השלב הראשון של עיבוי ועיצוב שפתיים יהיה פגישה עם הרופא המטפל. במהלך הפגישה, יציג המטופל בפני הרופא את כלל הרצונות שלו, ובהתאם יוכל הרופא המטפל להסביר לו על האפשרויות שעומדות בפניו, וכן יציג את הצורות השונות של השפתיים שאליהן ניתן להגיע בתום הטיפול.

עיבוי ועיצוב שפתיים בפועל – מה קורה שם?

אז למעשה, על מנת להגיע לתוצאות טובות של עיבוי ועיצוב שפתיים, הרופאים המטפלים יעשו שימוש בכל מיני חומרים, כמו חומצה היאלורונית, בוטוקס ועוד. החומרים הללו יכולים לאפשר “משחק” עם השפתיים, והם יכולים לתת בקלות את אפקט העיבוי והעיצוב.

החומרים הללו הולכים והופכים לרווחים ומוכרים יותר בשנים האחרונות בתחום הרפואה האסתטית, והם בטוחים לשימוש למגוון טיפולים מלבד עיבוי ועיצוב שפתיים. אין לנו ספק שלפחות שמעתם, אם לא התנסיתם בעצמכם, על החומרים הללו, וגם כאן הם משחקים תפקיד חשוב. את החומצה ההיאלורונית או הבוטוקס יזריק הרופא המטפל אל השפתיים, מה שיעניק להן את המראה העבה והחושני שאליו אתם מתכננים להגיע.

כל מה שצריך לדעת בנושא הרדמות, תופעות לוואי וקבלת תוצאות

להבדיל מטיפולים רפואיים אחרים, שלא פעם יראו לכם את התוצאות לאחר שבועות או חודשים רבים, בכל הנוגע לעיבוי ועיצוב שפתיים – אנחנו מדברים כאן על תוצאות שנראות לעין באופן מידי. כבר בתום הטיפול תוכלו לשים לב להבדל, ולאחר ירידת הנפיחות והאדמומיות שעלולות להתלוות לטיפול – כבר תוכלו ממש להבחין בטיב התוצאות.

מבחינת הרדמה, כאשר מדברים על עיבוי ועיצוב שפתיים מדברים על הליך שנעשה תחת הרדמה מקומית בלבד, שמתאפשרת על ידי מריחת משחת הרדמה ייעודית. אין כאן הליך החלמה ארוך, או צורך להתמודד עם כאבים מכל סוג כזה או אחר, ומדובר על טיפול פשוט שמיד אחריו ניתן לחזור לשגרת החיים התקינה. במקרים שבהם יופיעו שטפי דם, שהם אחת מתופעות הלוואי הבודדות של טיפולי עיבוי ועיצוב שפתיים, חשוב לדעת שהם אמורים לחלוף בתוך בין יום ליומיים בלבד. בכל מקרה אחר – חשוב לגשת לרופא המטפל על מנת להתאים טיפול ראוי לכל בעיה.

זמני הטיפול – קצרים יותר ממה שאולי חשבתם

יש לא מעט הליכים רפואיים שמתפרשים על פני שעות ארוכות, אולם כאשר מדברים על עיבוי ועיצוב שפתיים מדברים על טיפול קצר במיוחד. ההזרקות מתפרשות על פני בין 20 דקות לחצי שעה בלבד, ולכן אין כל צורך לחתום על יום חופש מהעבודה, או לשבש את שגרת החיים התקינה שלכם.

האם התוצאות של טיפול עיבוי ועיצוב שפתיים ילוו אותי מעכשיו והלאה?

טיפול עיבוי ועיצוב שפתיים הוא טיפול שתוצאותיו מחזיקות מעמד במשך כמה וכמה חודשים. כמובן שעל מנת להמשיך את רצף המראה של השפתיים, ניתן לגשת שוב ושוב לטיפול עיבוי ועיצוב שפתיים, אחת לחצי שנה, אחת לשנה או אחת לכמה זמן שהמטופל מעוניין בו באופן אישי. תהנו ובהצלחה!

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק