רופאה שואב חומצה הילרונית מתוך בקבוק

אומרים כי “העולם שייך לצעירים”, ואמירה שכזאת, כשלעצמה, דוחפת המון מבוגרים לבחור בהיתכנות של מעבר טיפולים קוסמטיים, לשם עצירת תהליכי ההזדקנות. אחד מן השינויים שהם יעדיפו לעבור זה הזרקה של חומצה הילראונית. מדובר אודות חומר טבעי, אשר לרוב נמצא בתוככי רקמות החיבור, בעור ובעיניים. זהו חומר שמסייע לרקמות לשמור על המים, באופן הזה שהינן עשויות להמשיך להיות לחות יותר, ולתפקד כשורה. עם תהליך ההזדקנות, באופן טבעי, הגוף חדל לייצר את החומצה ההילראונית, אשר מסבה להיווצרות של קמטים בעור הפנים, לרפיון וליובש שלו. הזרקות אלו נחשבות לטיפולים שאינם פולשניים, לכל דעה ועניין, שעשויים להוסיף את החומר שוב לעור הפנים, ולהפוך את הקערה על פיה. ועל מנת להתוודע לכל מה שיש לטיפולי החומצה ההילראונית להציע לכם, פשוט תמשיכו לקרוא ברצף, וכבר תבינו הכול בגמר הקריאה של המאמר הנוכחי.

האם טיפולי הזרקה של חומצה הילראונית באמת יכולים להחליק את עור הפנים?

למי שסובל מחרכים או מעור מצולק, עשוי לחוש חספוס מה בעור הפנים, הרגשה של קשקשים, שכלל וכלל אינה הומוגנית. מרבית טיפולי ההזרקה של חומצה הילראונית אינם מסוגלים לשנות את הנראות של הצלקות. אבל נסייג את אמירתנו, בכך שנציין, כי טיפולים שכאלו עשויים להוסיף לנפח הפנים, על מנת להסב להם נראות יותר מלאה במקומות שעלולים להיות לא אחידים. מדובר אודות חומר מילוי עורי שעשוי אף להיטיב עם הנראות המחוספסת, על מנת לגרום לעור הפנים לתפקד בצורה יותר של משי וחלקה. טיפול שכזה בהחלט מסוגל להדק את עור הפנים, ולגרום להפחתה של הנראות שמלווה בסימנים של פצעי אקנה. כמו גם, באופן נמרץ וודאי, להגביר את הייצור של הקולגן בעור הפנים.

האם טיפולי הזרקה של חומצה הילראונית מסוגלים להפחית את הקמטוטים בעור הפנים?

באופן מובהק, אנו מצהירים בזאת, כי טיפולי הזרקה של חומצה הילראונית, מסוגלים להפחית את הקמטים אשר, בעקבות הגיל, “נחתו” להם ככה פתאום על גבי עור הפנים. החומצה ההילראונית מסוגלת אף לחזק את המחסום הכה טבעי של העור, על מנת למזער או לחסום מפני נזקים שקורים כתוצאה מעישון סיגריות, חשיפה מרובה לקרני השמש, וזיהומים סביבתיים. במידה והקמטים בפנים שלכם מספיק מרגיזים אתכם, וכל מה שמעניין אתכם זה להדוף אותם מראש, או שאתם סובלים מכתמים לא רצויים באזור הפה, העיניים או האף, ביכולתכם לצלוח את טיפולי ההזרקות של החומצה ההילראונית למקומות הללו, על מנת שהיא תסייע במזעור של הנראות שלהם לאלתר ובטיפול קצר למדי.

האם טיפולי הזרקה של חומצה הילראונית יכולים “לתקן” שינויים בצבעי העור בפנים?

טיפולי הזרקה של חומצה הילראונית בהחלט יכולים לבצע תיקון של שינויים בצבעי עור הפנים. לפעמים יש מצבים של בעיות בפיגמנטים של צבע הפנים, נוכחות של נמשים, או כתמי גיל מתקדם, שאפשרי להיטיב עם הנוכחות שלהם על ידי טיפולי פילינג יסודיים ועמוקים, שמסבים לכדי הגברת תחלופה של תאי העור. אך נראה שאין די בטיפולים הללו. על מנת ליהנות מתוצאות מרשימות ורציניות יותר, יש לעבור טיפולים של הזרקות החומצה ההילראונית, שיעזרו לתקן שינויי צבע, ייצרו תאי עור חדשים, ויקדמו תחלופה מסיבית של תאי העור. בחומר זה יש אף ויטמין סי, שנמצא כמאוד אפקטיבי בפרט במה שקשור לטיפולים לשם שינויי צבע העור, משום שוויטמין סי נועד בזכות היכולת שלו הפנומנלית להשפיע על הבהרה שמקורה בפיגמנטציה.

האם טיפולי הזרקה של חומצה הילראונית נחשבים ללא פולשניים יותר מדי?

מעבר לכל ספק, הטיפולים של הזרקת חומצה הילראונית נחשבים כלא פולשניים יותר מדי. אפשר ליהנות מטיפול אינטנסיבי של הזרקת חומר המילוי, אשר נקרא החומצה ההילראונית, ולהתהדר מטיפול זעיר פולשני או בהליך שאינו פולשני יתר על המידה. באופן מובהק, אנו אומרים, בריש גלי, כי חומרי מילוי מקומיים אלו לא נחשבים לפולשניים, וזאת משום שהינם מלווים בשפשוף עדין של פורמולה אל תוככי עור הפנים, כאשר חומרי הזרקה נחשבים לפולשניים זעירים, מפאת הסיבה שהם כוללים הזרקות של מחטים לתוך עור הפנים. לא משנה באיזה סוג של חומר אתם חפצים לעשות שימוש, מדובר אודות טיפולים שהרבה פחות פולשניים למשל, מהליך כירורגי פלסטי, כמו למשל – הליך כירורגי של מתיחת פנים, שמלווה בחתכים ובעת ארוכה של חוסר תפקוד.

האם טיפולי הזרקה של חומצה הילראונית אכן יכולים לחדש את תאי העור בפנים?

אין כל עוררין על כך, וזה בדוק, כי הטיפולים של הזרקת חומצה הילראונית אכן מסוגלים לחדש את תאי העור שבפנים. הלחות המוגברת, והן השיפור של אלסטיות העור, שמתרחשים במקביל להזרקת חומר המילוי של החומצה ההילראונית, עשויים בהחלט לחדש את תאי העור בפנים. תאי עור מחודשים עשויים להסב לעור הפנים להימנע מהמראה הקודם של קמטים, להיראות הרבה יותר צעיר, תוסס, חי ובועט, בעיקר הרבה יותר חיוני ובריא, שאין בכלל מה להשוות לכל שיטת טיפול שונה.

האם טיפולי הזרקה של חומצה הילראונית מספקים לחות לעור הפנים?

טיפולי ההזרקה, באמצעות החדרה של חומצה הילראונית, בהחלט מספקים לחות לעור הפנים. למעשה החומר הזה פועל בדיוק כמו כל חומר מעולה שרווי בלחות. ולמה בדיוק התכוון המשורר בדבריו? ובכן, החומצה ההילראונית, למעשה, מושכת אליה מים, והיא מאפשרת למים להתחבר עם המימן. המטרה של שאיבת הלחות כל הזמן נועדה לשמור על מספיק לחות של עור הפנים, ולשוות לו נראות צעירה ובריאה יותר. במידה והאקלים באזור הבית שלכם יבש מדי, או במידה ואתם נמצאים המון זמן בפעילויות שמסבות ליובש תמידי בעור הפנים, לרבות – שחייה בבריכת שחייה שמרובה בה הכלור, או רביצה תחת קרני השמש, כי אז טיפול זה עשוי להיות מאוד יעיל בשבילכם, בכך שהחומצה ההילראונית תשמר את נראות עור הפנים אלסטי ורווי בלחות.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק