כמה זמן מחזיק ניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים

ניתוח מתיחת פנים הוא הליך פולשני שמטרתו לשפר את מראה עור הפנים שהתבגר, ואיבד את הנפח, הגמישות, וגם את הזוהר שלו. ככל שאנו מתבגרים, כך גם העור שלנו עובר תהליכים שגורמים להופעת קמטים וקפלים – ויוצרים מראה עייף וחסר חיוניות. מתיחת פנים מספקת מענה יעיל, על ידי הסרת רקמת עור עודפת ומתיחה של העור בצידי הפנים, הסנטר והצוואר. התוצאה מקנה מראה צעיר יותר שמחזיק לאורך זמן. אך לצד זאת, אנחנו לא מפסיקים להתבגר ואכן יש תוקף מסוים לתוצאות של הניתוח. במאמר זה ננסה לענות על השאלה הנפוצה – ״כמה זמן מחזיק ניתוח מתיחת פנים?״.

כמה זמן מחזיק ניתוח מתיחת פנים?

זוהי שאלה שכיחה במיוחד בקרב המתעניינים והמתעניינות בניתוח זה. חשוב להדגיש כי אין תשובה אחת ויחידה לשאלה זו, כיוון שגורמים רבים משפיעים על התבגרות העור. מבחינת ממוצע כללי, ניתן להגיד כי לרוב תוצאות הניתוח מחזיקות בין 7 שנים ל-15 שנים. אך אין דרך לדעת מראש באופן חד-משמעי כמה זמן תוצאות הניתוח באמת יחזיקו. בין הגורמים הרבים שמשפיעים על הופעת קמטים וקפלים בעור ישנו גם הגורם הגנטי, עליו אין ביכולתנו להשפיע. אך ישנם גורמים אחרים שאתם בהחלט יכולים להשפיע עליהם כדי לוודא שהתוצאות יחזיקו כמה שיותר זמן.

גורמים המשפיעים על הזדקנות העור

הבנת הגורמים שתורמים להזדקנות מואצת של העור יכולה לסייע לכם בשמירה על תוצאות מתיחת הפנים לאורך זמן. מלבד גנטיקה, (עליה אין לנו יכולת להשפיע), הנה כמה גורמים שניתן בהחלט להשפיע עליהם:

  • חשיפה לשמש – חשיפה ממושכת וללא הגנה לשמש מאיצה את הזדקנות העור. חשוב להקפיד למרוח קרם הגנה בכל ימות השנה ולא להשתזף בין השעות 10 – 16.
  • עישון – בין החומרים הרעילים המצויים בסיגריות ישנם חומרים הפוגעים בגמישות העור. גם פעולת כיווץ השפתיים בזמן העישון תורמת גם היא להופעת קמטוטים בסמוך לשפתיים.
  • תזונה – צריכת תפריט דל בוויטמינים ומינרלים החיוניים לשמירה על בריאות העור. חשוב לצרוך בין היתר מזון עשיר בחלבון, ובנוגדי חמצון, הנלחמים ברדיקלים חופשיים (המסבים נזק לעור).

חשוב לזכור כי בתשובה לשאלה כמה זמן מחזיק ניתוח מתיחת פנים יש להביא גם בחשבון כי הזדקנות היא לבסוף תהליך טבעי, המתרחש ככל שאנו עולים עם הגיל ולא ניתן להימנע ממנו. אך מתיחת פנים בהחלט תורמת לשיפור המצב ומעניקה אפקט של ״הפחתה״ בכמה שנים.

ניתן לומר שהתוצאה אינה נשארת ללא שינוי, אך מצב עור הפנים יהיה תמיד טוב יותר מאשר אם לא הייתם עושים את הניתוח!

למידע נוסף על מתיחת פנים וקביעת פגישת ייעוץ אצל ד״ר אנדרי אופק, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית – התקשרו למספר בראש העמוד.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק