בחורה מורחת קרם על פנייה

זוכרים כשהייתם ילדים, והדודים והדודות שלכם היו צובטים אתכם בלחיים? סימן הזיהוי הזה של הצביטה הולך יד ביד עם מפגשים משפחתיים, אולם ככל שאתם הולכים ומתבגרים, הלחיים הופכות מאיזור “צביט” שמושך את הדודים, לאיזור שמהווה את אחד מהחלקים הכי בולטים בפנים שלכם. הלחיים הם חלק בלתי נפרד מהנראות החיצונית של כל אחד ואחת מכם, ועל כן הנראות שלהן צריכה להיות לא פחות ממושלמת. ברגע שמסיבות כאלו ואחרות הלחיים תופסות צורה קצת פחות יפה ומחמיאה, תוכלו לפנות לטיפולי עיצוב לחיים שיחזירו לכם את המראה היפה לפנים שלכם. אז מהו עיצוב לחיים, איך עושים אותו ואיך הוא עוזר? בואו נבדוק יחד.

עיצוב לחיים – לשמור על נראות צעירה ורעננה

כשאתם צעירים, אתם יכולים להיות לגמרי שלמים עם המראה החיצוני שלכם. העור מתוח, זוהר, בוהק וצעיר, ואין לכם שום סיבה לדאגה. לעומת זאת, ככל שאתם הולכים ומתבגרים גם הלחיים שלכם הולכות והופכות נפולות יותר, מתוחות פחות, מקומטות יותר ויפות פחות. כל אלו, יחד עם ההזדקנות של יתר חלקי הפנים בפרט והגוף בכלל, מובילים אל עבר קבלת מראה פנים מבוגר, שאינו מסב לכם אושר.

ברגע שאתם ניגשים לטיפול של עיצוב לחיים, אתם מחזירים לעצמכם את המראה הרענן והצעיר, ושומרים על עצמכם בלוק שממש לא מסגיר את הגיל שלכם.

הביטחון העצמי שלכם וטיפול עיצוב לחיים – איך הם קשורים?

מעבר ליתרון החיצוני שטיפולי עיצוב לחיים מקנים, מדובר כאן גם על יתרון נוסף, ולא פחות חשוב – היתרון הפנימי. כפועל יוצא של הזדקנות העור והשינויים החיצוניים שהגוף שלכם בכלל והפנים שלכם בפרט עוברים, יוצא שגם הביטחון העצמי שלכם הולך ויורד בהדרגה, עד שהוא ממש עלול להירמס לחלוטין. מצב שבו אתם מאבדים את הביטחון העצמי שלכם בעקבות המראה החיצוני שלכם, הוא מצב שעלול להוביל אתכם לכדי התבודדות והסתגרות בבית, מבלי רצון או חשק לצאת מהבית, בין אם למקום העבודה שלכם, בין אם למפגשים חברתיים או משפחתיים ועוד.

בנקודה הזו בדיוק טיפול עיצוב לחיים הופך לרלוונטי. ברגע שאתם מחזירים לעצמכם את המראה המתוח והבוהק של הלחיים שלכם, אתם מבטיחים לעצמכם שמירה על הביטחון העצמי שלכם בדיוק כפי שהוא – גבוה ומאפשר.

מהו טיפול עיצוב לחיים?

טיפול עיצוב לחיים הוא טיפול שבמסגרתו הלחיים נמתחות בחזרה למקום שבו הן היו, וכך המראה הנפול, המקומט והמבוגר שלהן מקבל מיד תפנית בחזרה, והופך לצעיר. טיפול עיצוב לחיים יכול להיעשות בכמה שיטות, כאשר חלקן שיטות ניתוחיות וחלקן שיטות שאינן מצריכות ניתוח.

טיפול עיצוב לחיים שיעשה באמצעות ניתוח, הוא טיפול שבדרך כלל יעשה תחת הרדמה מלאה. היות ומדובר כאן על ניתוח שכולל פולשנות מסוימת לעור, והשתלת חומרים שונים מתחת לו לשם עיצוב וייצוב הלחיים, יש צורך בהרדמה שתוכל למנוע מהמטופל לסבול מכאבים, או לא לשתף פעולה עם הניתוח בדרך כזו או אחרת. ומה קורה בטיפול עיצוב לחיים ללא ניתוח?

עיצוב לחיים ללא ניתוח – כך זה עובד

במרבית מהמקרים שבהם יתבצע עיצוב לחיים ללא ניתוח, לא יהיה כל צורך בהרדמה מלאה, אלא רק בהרדמה מקומית, שנעשית באמצעות חומר מטשטש. עיצוב לחיים ללא ניתוח יתבסס בדרך כלל על חומרי מתיחה כמו בוטוקס או חומצה היאלורונית, שמוזרקים ישירות אל הלחיים במספר נקודות, ו”מרימים” אותן בחזרה.

הבדלים בין עיצוב לחיים באמצעות ניתוח לבין עיצוב לחיים ללא ניתוח

מרבית האנשים מתלבטים האם לגשת לעיצוב לחיים באמצעות ניתוח או שלא באמצעות ניתוח, ואנחנו כאן כדי להסביר לכם את כל ההבדלים הקיימים ביניהם:

  1. המחיר – ניתוח עיצוב לחיים יגיע ברוב המקרים למחירים הרבה יותר גבוהים מאשר עיצוב לחיים ללא ניתוח. היות ומדובר כאן על פעולה חד פעמית והרבה יותר מורכבת, בהתאם יש להיערך אליה מבעוד מועד, ובזמן ביצועה יש לעשות שימוש בחומרים הרבה יותר מתקדמים ויקרים.
  2. טווח ההשפעה – כאשר אנחנו מדברים על עיצוב לחיים באמצעות ניתוח, אנחנו מדברים על ניתוח שיש לו השפעה ארוכת טווח. לעומת זאת, עיצוב לחיים שנעשה שלא באמצעות ניתוח הוא כזה שההשפעה שלו תהיה קצרת טווח, באופן יחסי, ותחזיק מעמד לאורך כמה חודשים בלבד. מדובר כאן גם על יתרון וגם על חסרון – מצד אחד, יש צורך לחזור על הטיפולים מעת לעת, אך מצד שני, ניתן לשנות את התוצאה המתקבלת מעיצוב לחיים אחד ואחר, במידה וקיים חוסר שביעות רצון מהתוצאה.
  3. הליך החלמה – עיצוב לחיים שנעשה באמצעות ניתוח הוא כזה שיוביל להליך החלמה ארוך, שיתפרש על פני כמה שבועות לפחות, ויצריך שימוש במגוון חומרים כמו קרמים, אנטיביוטיקה ועוד על מנת לזרז את ההחלמה של המקום. לעומת זאת, עיצוב לחיים שנעשה שלא באמצעות ניתוח הוא כזה שמאפשר חזרה מהירה לשגרה, במרבית מהמקרים כבר באותו היום.

אז איך אפשר לקבל החלטה?

בסופו של דבר, הבחירה אם לגשת לעיצוב לחיים באמצעות ניתוח או באמצעות הזרקת חומרים היא בחירה אינדיוידואלית לחלוטין. יש מי שמעדיפים לקבל תוצאה ארוכת טווח על אף המחיר הגבוה, ויש את מי שמעדיפים לשלם סכומים קטנים יחסית, ולחזור על הניתוח מדי פעם.

מה שבטוח הוא שבין אם תבחרו בעיצוב לחיים באמצעות ניתוח ובין אם לא, חשוב להקפיד על רמה מקצועית גבוהה מטעם הרופא המטפל. פנו לד”ר אנדרי אופק על מנת להנות מהרמה המקצועית הגבוהה הזו.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק