הרמת גבות – מה עדיף ניתוח או ללא ניתוח

בחרוה מותחת את הגבות בעזרת הידיים שלה

עור הפנים שלנו ידוע בתור אחד האיזורים הכי רגישים ועדינים בגוף שלנו. מבין כל מיני איזורים שעליהם השפעות כמו גיל מבוגר או פגיעות חיצוניות אינן משפיעות בצורה דרמטית, עור הפנים שלנו מושפע בצורה קיצונית מכל שינוי שהוא, בין אם הוא בא מבפנים, כמו גיל, בעיות רפואיות ועוד, ובין אם הוא בא מבחוץ, כמו שינויי מזג האוויר, שינוי אחוזי לחות ועוד. איזורים כמו המצח, הסנטר, הלחיים ועוד הם איזורים שמשתנים בצורה ניכרת לעין, ולכן אנשים רבים מוצאים את עצמם אינם שלמים עם המראה החיצוני שלהם. הרמת גבות היא אחד מהטיפולים שמוצעים היום בשוק, על מנת להחזיר את מראה עור הפנים למצב הטבעי והמתוח שלו, אז בואו נברר על הטיפול הזה קצת יותר פרטים רלוונטים.

הרמת גבות – באמת צריך את זה?

הגבות שלנו מהוות חלק מרכזי במבע שאנחנו משדרים כלפי חוץ. גבות מורמות אל על יכולות לשדר תחושה של הפתעה או הלם, גבות מכווצות עלולות לשדר כעס, גבות מעוקלות יכולות לשדר עצב ועוד. ברגע שכל השינויים האלו בגבות אינם ניתנים עוד לשליטה, בעקבות שינוי חיצוני של הצורה שלהן, הדברה פוגם בצורה ברורה גם במראה וגם בהתנהלות של האדם.

הרמת גבות, אם כן, היא אחד הטיפולים החשובים ביותר קיימים היום בעולם הרפואה האסתטית. על ידי הרמת גבות האדם המטופל יכול לחזור להתנהלות הנורמלית שלו עם הגבות, ולהשתמש בהן כאוות נפשו, מבלי תלות בגילו המבוגר ש”מפיל” אותן כלפי מטה באופן קבוע.

הרמת גבות לצעירים ולמבוגרים

במאה ה-21 המודעות לנראות החיצונית היא מודעות הרבה יותר גבוהה, ולכן היום ניתן לראות לצד המבוגרים הרבים שניגשים לטיפול הרמת גבות, גם לא מעט צעירים שמבצעים אותו. טווח הגילאים היום של אנשים שניגשים לטיפולי הרמת גבות נע בין כ-35 ל-65, ולעיתים אף יותר.

בסופו של דבר, על ידי טיפול הרמת גבות ניתן להגיע לתוצאות נפלאות שמספקות למטופלים בדיוק את מה שהם זקוקים לו, ולכן רבים אינם חושבים פעמיים וניגשים אליו בקלות. מדובר כאן על מעטפת שקשורה גם במראה החיצוני וגם בביטחון העצמי של המטופלים, ועל ידי הטיפול הם מצליחים לשמור על עצמם מטופחים, נראים טוב ומרגישים טוב.

הרמת גבות – ניתוח או לא ניתוח? זאת השאלה

עולם האסתטיקה היום הוא עולם שמציע אין ספור אפשרויות שונות להרמת גבות בפרט ולטיפולים אסתטיים אחרים בכלל. היום ניתן למצוא מגוון שיטות, ניתוחיות ולא ניתוחיות, שבאמצעותן ניתן להגיע לתוצאות נפלאות של הרמת גבות.

הרמת גבות על ידי ניתוח היא טיפול מקיף שהתוצאות שלו הן תוצאות קבועות. מדובר כאן על ניתוח שמתבצע או בהרדמה מקומית או בהרדמה כללית, בהתאם למאפייני המטופלים ובהתאם להחלטת הרופא, לפי שיקולים כמו רקע רפואי, לדוגמה. הניתוח מביא איתו היערכות מוקדמת, כמו גם הליך החלמה שמתפרש על פני כמה שבועות, ולעיתים יתלוו אליו כאבים בדרגות חוזק שונות.

הרמת גבות ללא ניתוח – הזרקות או חוטים

לעומת הניתוח להרמת גבות, תוכלו לבחור גם בהרמת גבות ללא ניתוח. השיטות האופציונליות להרמת גבות בצורה הזו הן בעזרת הזרקת בוטוקס או חומצה היאלורונית, או באמצעות חוטים. כאשר מדובר על הזרקת בוטוקס או חומצה היאלורונית לשם קבלת תוצאות של הרמת גבות, מדובר על טיפול נוח ונטול כל הליך החלמה כזה או אחר. ההזרקות אינן דורשות היערכות מוקדמת, ועל מנת למנוע כאבים נמרח על האיזור חומר מאלחש. את התוצאות של ההזרקות ניתן לראות כבר עם סיומן, ואין צורך ליטול משככי כאבים או להמתין לריפוי המקום כדי להבחין בתוצאות.

לעומת זאת, הרמת גבות על ידי חוטים היא אמנם אינה שיטה ניתוחית, אך היא בהחלט מביאה איתה הליך החלמה שמדמה את ההליך שמגיע לאחר ניתוח הרמת גבות.

אז מה עדיף?

העדיפות לגבי הרמת גבות באמצעות ניתוח או שלא באמצעות ניתוח היא אינדיווידואלית לחלוטין. הרמת גבות באמצעות ניתוח מביאה איתה מצד אחד הרבה היערכות, זמן החלמה ממושך ועוד, אך מצד שני היא מביאה איתה גם תוצאות נהדרות שמחזיקות מעמד לאורך זמן ארוך במיוחד. לעומת זאת, הרמת גבות שלא באמצעות ניתוח אמנם אינה מביאה איתה מצד אחד היערכות מכל סוג שהוא, אך מצד שני התוצאות שלה הן הרבה יותר קצרות טווח, ויש לחזור עליהן מדי כמה חודשים.

מבחינת התקציב, ניתוח הרמת גבות הוא עניין יקר יותר, לעומת הרמת גבות שאינה באמצעות ניתוח שהיא זולה ונוחה יותר. מבחינת התוצאות המתקבלות, מניתוח הרמת גבות כמעט ואין כל דרך חזרה, לעומת הרמת גבות שלא באמצעות ניתוח שאת תוצאותיה ניתן בהחלט לשנות מפעם לפעם, בהתאם לשביעת הרצון או לחוסר שביעות הרצון.

הרמת גבות – אם כבר עושים, אז לעשות כמו שצריך

אם גם אתם נמצאים בחיפוש אחר קליניקה או מרפאה שתוכל לספק לכם הרמת גבות מקצועית, אתם צריכים להכיר את ד”ר אנדרי אופק. ד”ר אנדרי אופק הוא מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית, ומציע מגוון טיפולים אסתטיים שיוכלו להחזיר לכם את המראה החיצוני שאותו אתם כל כך אוהבים. עם ד”ר אנדרי אופק התוצאות המעולות מובטחות לכם, ולאורך כל ההליך תוכלו להנות מיחס אישי ומקצועי, ליווי צמוד והדרכה בכל הנוגע להליך ההחלמה שיגיע אחרי. צרו קשר עם המרפאה במספר הטלפון 077-566-9135 עוד היום וקבעו את התור שלכם.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק