בחורה מקבלת זריקה מתחת לגבה

נראה כי לא משנה מה יהיה, מה העניקו לכם “חסדי הטבע”, בני האדם אף פעם לא יהיו לגמרי שבעי רצון מן הנתונים הטבעיים שלכם. יש אנשים שימצאו לנכון לסלוד מהטיירים שבמותניים שלהם. יש מי שיבחר לראות דווקא את האף הגבשושי שלו. יש מי שישנא את השיער שלו עד כלות.

יש בני אדם שיתעבו את גודל הירכיים המתחככות זו בזו. ויש כמובן כאלו שסימני הגיל המתקדם נותנים בהם את אותותיהם, וזה משהו שממש לא מוצא חן בעיניהם, בלשון המעטה. אותן בריות יעשו כל שלאל ידם, על מנת לטשטש את אותם סימני הגיל המזדקנים, וליתר דיוק, צריך להגיד, את היווצרותם של הקמטים על גבי הפנים. כאשר עדות לקמטי הבעה ומימיקה כבר הייתה קיימת מזה עידן ועידנים, אך פנים חרושי קמטים זאת כבר אופרציה חדשה לגמרי. מראה פנים שהם היו מוכנים לעשות הכול, על מנת למחוק את סימני הגיל המתקדם שלהם. ואכן הם נוקטים בכל האפשרויות שמוכרות להם.

הם מקפידים ללכת באופן קבוע לקוסמטיקאית, ועוברים טיפולים, שחלקם מלווים בסבל בל יתואר, עם האמצעים הכי מתקדמים. הם הראשונים שמגיעים לחנות המקומית של מוצרי הטיפוח לפנים, ולא שוכחים בכל בוקר ובכל ערב למרוח על פנים שלהם את הקרמים האקסקלוסיביים והמזינים. אך נראה שאין די בכך. סימני הגיל כבר נתנו את אותותיהם, ואין שום טיפול קוסמטי, מתקדם ככל שיהיה, או קרם לחות שיעצור מלכת את הזמן. ואז הם מקבלים תפנית חדה, ובוחרים לעבור טיפולים כנגד קמטים קצת פחות שגרתיים.

כמו למשל – טיפולים על ידי שומן עצמי, שמאוד שמישים לשם מילוי קמטים, כבר החל משנת 1999. מה שמייחד את הטיפול הזה בא לידי ביטוי בכך שעושים שימוש בשומן הטבעי של הגוף, ולא מזריקים חומר מלאכותי. פרוצדורה זו מתאימה לשם טיפול של קמטים עמוקים, גם בין האף לפה. במידה והשומן העצמי מתפתח כהלכה, הוא יכול להחזיק מעמד לנצח, ויכול להביא לכדי שיפור של איכות עור הפנים באופן שלא הייתם משערים לעצמכם עד כמה. כדי להבין יותר את הטיפול פורץ הדרך הנ”ל, פשוט המשיכו לקרוא, ואל תעצרו עד שתסיימו לקרוא הכול.

לפי מה מתמחרים את השירות של טיפול באמצעות החדרה של שומן עצמי?

נהוג לתמחר את השירות של טיפול באמצעות החדרה של שומן עצמי, כתלות בהיקף השירות האישי שתקבלו. בפגישת הייעוץ הראשונית, המטפל ידון ביחד עמכם על היקף הטיפול, ויבנה לכם הצעת מחיר מותאמת באופן אישי, על פי האזור שאתם מבקשים למגר בו את הקמטים, ולפי הכמות של החומר שנדרשת לטיפול המומלץ לכם.

מה המשמעות של החדרת שומן עצמי לעור הפנים?

המשמעות של החדרת שומן עצמי לעור הפנים, באה לידי ביטוי בטיפול ייחודי, שבו שואבים מעט שומן מהגוף של המטופל, בעזרת צינורית ייעודית דקיקה, במקומות שיש בהם עודף שומן, כמו לדוגמה – בירכיים צדדיות או בפנים הברכיים, כמו גם בבטן תחתונה. התהליך מתבצע באמצעות הרדמה מקומות, שמיד לאחריה המטפל ממהר להזריק לתוך המקום המבוקש בפנים את שומן הגוף שנשאב מבעוד מועד.

האם נדרש אשפוז בתום הפרוצדורה של הכנסת שומן עצמי לפנים?

הפרוצדורה של הכנסת שומן עצמי לפנים עשויה להתבצע באמצעות הליך בקליניקה של הרדמה מקומית, או באם המטופל ידרוש, בהרדמה יותר אינטנסיבית, שתאריך את זמן הטיפול בשעתיים של התעוררות מהרדמה.

מדוע טיפולים של החדרת שומן עצמי כה מומלצים?

הטיפולים של החדרת שומן עצמי כה מומלצים, בעיקר משום שעושים שימוש בשומן הגוף של המטופלים וממש לא מזריקים כל חומר מלאכותי. כמו כן, השומן נותר במקומו לאחר שהוא גדל. בנוסף לכך, המטופלים נהנים מתוצאות לטווח הארוך, בלי כל מסגרת של זמן. ניתן לחוות את התוצאות לאלתר, במרבית המצבים. מתבצעת הפחתה של הקמטים באופן ניכר, ושיפור של נפח הפנים, בפרט באזורים כגון שפתיים ולחיים הפחתה של קמטים בכל מיני אזורים בפנים, כגון מסביב לעיניים. מדובר אודות שיטת טיפול שמלווה במעט סיכונים או תופעות לוואי. לא תצטרכו לסבול מחוסר תפקוד של כמה ימים. הנפח ישוחזר במידה ניכרת. יתבצע שיפור מיטבי של גוון ושל מרקם עור הפנים שלכם, וכולי.

האם ייתכנו סיבוכים בתום הטיפול של הכנסת שומן עצמי לפנים?

אכן, ייתכנו כל מיני סיבוכים בתום הטיפול של הכנסת שומן עצמי לפנים. לרבות – חבורות או נפיחויות שעשויות לחול. במצבים מאוד חריגים, יתכן כי תסבלו מדלקות. בתום ההליך הכירורגי, בשיעור של כשלושים אחוזים מהשומן שהושתל לכם בפנים ייספג בגוף. בשל כך יש לשוב ולקבל טיפול נוסף.

למה הבחירה באפשרות של החדרת שומן עצמי כה נכונה?

במידה ואתם מודאגים בעיקר מחוסר של מלאות באזור הפנים, כי אז הטיפול של החדרת שומן עצמי כה נכונה עבורכם, בפרט במידה שמה שמניע אתכם הוא יצירת עוד נפח באזור של קו הלסת, העיניים או הלחיים. על פי מחקרים רבים שבוצעו בתחום, נמצא כי טיפול זה עשוי להחזיק יותר זמן מעמד, מכל חומרי מילוי אחרים. על מנת להבין קצת יותר, על צורת הפעולה של טיפול זה, תנסו לדמיין לרגע בלון. כאשר הוא מלא ומנופח כראוי, הוא חלק לגמרי. אך כאשר יוצא ממנו האוויר, תבחינו בכך שהוא התקמט ונהיה משוחרר לחלוטין. ולכן, טיפול שכזה “מנפח” את עור הפנים שלכם באמצעות מילוי חוזר בשומן הגוף הטבעי שלכם.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק