בחורה עם פנים חלקות

בוודאי יצא לכם לשמוע בעבר את המשפט “אנחנו לא הולכים ונהיים צעירים יותר”, והמשפט הזה הוא אכן נכון. ככל שעוברות השנים כך אנחנו מתבגרים, גם מבחינת הגיל שלנו “על הנייר”, גם מבחינת ההרגשה הנפשית שלנו, וגם מבחינת הנראות החיצונית שלנו. בעוד שחלק מהאנשים מקבלים באהבה ובזרועות פתוחות את המראה החיצוני החדש שלהם, שמלווה לא פעם בקמטים, שקיות שחורות מתחת לעיניים ובמראה פנים “נפול”, אנשים אחרים דווקא ממש לא מוכנים לקבל את המראה ה”נוזל” הזה, ומעדיפים להעניק לו טיפול. אחת מהדרכים הנפוצות ביותר היום לטיפול במראה הפנים היא ניתוח מתיחת פנים, אז בואו נכיר את הדרך הזו קצת יותר לעומק.

בוטוקס, חומצה היאלורונית ושאר ירקות

על מנת שנוכל להתחיל ולדבר על ניתוח מתיחת פנים ממקום מקצועי והגיוני, אנחנו צריכים בראש ובראשונה לעשות סדר בכמה מושגים שבוודאי מתרוצצים לכם עכשיו בראש. כשאנחנו מדברים על בוטוקס וחומצה היאלורונית, למשל, אנחנו מדברים על פתרונות שאינם שייכים לעולם התוכן של ניתוח מתיחת פנים. אז לאן הם קשורים בכל אופן?

ובכן, ניתוח מתיחת פנים הוא הליך כירורגי שמעניק מראה קבוע וארוך טווח למטופל. לעומת זאת, הזרקות של בוטוקס או חומצה היאלורונית הן הזרקות שטווח העמידות שלהן הוא כמה חודשים בלבד, כלומר יש צורך בחזרתיות השימוש בהן אחת לכמה זמן. כעת, משעשינו סדר בעניין, אנחנו יכולים להמשיך הלאה.

ניתוח מתיחת פנים – למי הוא מיועד?

אנשים מבוגרים שפניהם הולכות ותופסות מראה מקומט ומבוגר יותר, הם אוכלוסיית היעד העיקרית של ניתוח מתיחת פנים. אנשים אלו מסתכלים במראה מדי יום וכבר לא מזהים את עצמם, ומחפשים באופן נואש אחר פתרון שיכול להחזיר להם את המראה האסתטי שאותו הם כל כך אוהבים.

לצד אוכלוסיית האנשים המבוגרים, קיימת גם אוכלוסיית האנשים שיורדים ועולים במשקל באופן סיסטמטי, מה שמותיר את העור שלהם עודף, נפול ובעל מראה שלא הולם את הגיל שלהם. כמובן שכל אוכלוסיה שמתעניינת בניתוח מתיחת פנים יכולה גם היא לגשת לרופא המטפל ולהתייעץ איתו באשר לניתוח, אולם אלו הן שתי אוכלוסיות היעד העיקריות.

מה קורה במסגרת ניתוח מתיחת פנים?

בראש ובראשונה, חשוב להבין שניתוח מתיחת פנים הוא ניתוח שיש אליו היערכות מוקדמת ארוכה במיוחד. על מנת שהניתוח יוכל להתבצע בהצלחה, תחילה נפגשים המטופלים עם הרופא המנתח, שבוחן את מראה העור שלהם, את הרקע הרפואי שלהם, את הגיל שלהם ונתונים נוספים שיכולים להשפיע על אופי הניתוח ועל ביצועו בפועל. לאחר מכן, ניתן להתחיל לדבר ולתכנן את צורת הפנים הרצויה, שלמעשה תהווה את התוצאה שתתקבל מהניתוח.

אחרי שכל התכניות מתוכננות, ומתקבלת הדמייה דיגיטלית של מראה הפנים שיתקבל לאחר הניתוח, ניתן לגשת לניתוח עצמו. כמובן שכחלק מההיערכות לניתוח, ייתכן והמטופלים יתבקשו להפסיק ליטול תרופות מסוימות, או יקבלו הנחיות שונות מהרופא. ככל שימולאו ההנחיות הללו בצורה מדויקת יותר, כך תוצאות הניתוח יוכלו להתקבל בצורה הרבה יותר טובה ואיכותית.

איזורים שניתן לטפל בהם במסגרת ניתוח מתיחת פנים

ניתוח מתיחת פנים שם דגש על מגוון האיזורים הקיימים בפנים – המצח, הסנטר, הלחיים, העיניים והצוואר. למעשה, כל אלו מרכיבים את המראה השלם של הפנים שלנו, וככל שכל אחד מהם יקבל טיפול ספציפי ואישי יותר, כך תוכל להתקבל תמונה יפה יותר של הפנים. כמו כן, חשוב להבין שהיום ניתן לגשת לניתוח שמיועד לאיזורים ספציפיים בפנים, כך שמי שאינו מעוניין בניתוח מתיחת פנים מלא, יכול בהחלט להשיג את המטרה שלו באמצעות ניתוחים ספציפיים יותר.

ניתוח מתיחת פנים משפיע על כל התדמית האישית של האדם

המראה החיצוני שלנו הוא אחד הסממנים הבולטים ביותר שיש לנו. אנחנו יכולים להיות האנשים הכי מצחיקים, חכמים, נדיבים וחברותיים שיש, אבל ברגע שאנחנו לא שלמים עם המראה החיצוני שלנו – כל אלו עלולים לרדת אל מתחת לאדמה ולהיעלם מההתנהלות היום יומית שלנו. בהקשר הזה, כאשר מדברים על ניתוח מתיחת פנים, מדברים על ניתוח שיש לו השפעה לא רק על ה”חוץ” שלנו, אלא במידה לא מועטה בכלל גם על ה”פנים” שלנו. אז למה בעצם אנחנו מתכוונים כאן?

לאחר שמתקבלות התוצאות מניתוח מתיחת פנים, ניתן לראות באופן מובהק את השינוי המהותי של האדם שהופך פתאום שלם עם המראה שלו. הוא מתרגש מלהסתכל על עצמו במראה, יכול להתלבש ולהתבשם בצורה חגיגית, ולהתנהל בצורה הכי טבעית שיש. מכאן, הדרך לביטחון עצמי גבוה והשלמה הופכת קצרה במיוחד, והדבר ניכר בראיונות עבודה, במפגשים עם חברים ובכל סיטואציה חברתית או אישית ככל שתהיה.

העלות של ניתוח מתיחת פנים

עוד אלמנט שחשוב לדבר עליו הוא כמובן אלמנט המחיר. ניתוח מתיחת פנים אינו מסתכם בכמה מאות שקלים בלבד, אלא הוא מביא איתו טווח מחירים שיכול לנוע בין מחירים של כ-15,000 ₪, ולהגיע עד כ-70,000 ₪ ויותר.

העלות של ניתוח מתיחת פנים תלויה במידה רבה בקריטריונים השונים הבאים:

  1. המרפאה שבה תבחרו לבצע ניתוח מתיחת פנים.
  2. מספר האיזורים שאותם תרצו לנתח במסגרת ניתוח מתיחת פנים.
  3. המורכבות של ניתוח מתיחת פנים בהתאם לעור שלכם.

האם ניתוח מתיחת פנים עדיף על הזרקות של בוטוקס או חומצה היאלורונית?

אחת השאלות המתבקשות ביותר היא האם ניתוח מתיחת פנים צריך להיות ברירת המחדל בהכרח של אנשים שונים, או שהם יכולים להסתפק בהזרקות של בוטוקס או חומצה היאלורונית במקום הניתוח. על השאלה הזו לכל איש או אישה תהיה תשובה אחרת, משום שהמאפיינים והרצונות של כל אחד ואחת מאיתנו הם שונים בתכלית. אז איך בכל אופן בוחרים?

ובכן, על מנת לבחור בחכמה, תצטרכו לשאול את עצמכם כמה וכמה שאלות:

  1. מה התקציב שלכם? ככל שהתקציב שלכם נמוך יותר, כך תבינו שהזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית הן זולות יותר ומתאימות לתקציב שלכם. לעומת זאת, ככל שהתקציב שלכם גבוה יותר, כך ניתוח מתיחת פנים הוא אופציה שתוכל לעלות על הפרק.
  2. מהו לוח הזמנים שלכם? ניתוח מתיחת פנים הוא הליך שלוקח זמן, גם בזמן הניתוח עצמו, גם לקראת הניתוח, וגם בהליך ההחלמה שמגיע לאחריו. אנשים פנסיונרים, לדוגמה, יוכלו לעשות את הניתוח בלי בעיה, משום שאין עליהם שום לחץ. להבדיל, אנשים צעירים שיש להם מחויבויות שונות כמו עבודה, גידול ילדים ועוד, יוכלו למצוא שהזרקות בוטוקס או חומצה היאלורונית יוכלו להתאים להם יותר, משום שהן מובילות לתוצאות נהדרות עם מינימום היערכות וזמנים ארוכים של טיפול.
  3. לאילו תוצאות אתם מצפים? ניתוח מתיחת פנים, כאמור, מוביל אל עבר תוצאות קבועות, לעומת הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית שמובילות לתוצאות שפגות לאחר כמה חודשים.

התשובות לכל השאלות הללו, יוכלו להוביל אתכם בבטחה אל עבר ההחלטה הנכונה עבורכם – ניתוח מתיחת פנים או הזרקות.

ניתוח מתיחת פנים עם ד”ר אנדרי אופק

אם בחרתם בניתוח מתיחת פנים, כדאי שתבחרו ברופא מנתח שיודע בדיוק מה הוא עושה. ד”ר אנדרי אופק הוא מנתח פלסטי מהטובים, הבולטים והמקצועיים ביותר בארץ, וישמח להעניק לכם את השירות המופלא שלו בדרך לקבלת המראה האסתטי שעליו אתם חולמים.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק