בחורה מסתכלת על עצמה במראה ונוגעת עם הידיים שלה בפנים

מסתכלים במראה ומתבאסים על מה שאתם רואים? מתאפרים ולא מצליחים להעלים את מה שהזמן עושה לעור שלכם? מסתובבים בתחושות קשות של חוסר ביטחון עצמי, מבוכה, בושה ועצב? מרגישים שהדבר שהכי מתחשק לכם לעשות זה פשוט להישאר בבית, במקום לצאת החוצה ולפגוש חברים ובני משפחה שאוהבים אתכם? כל אלו מסמלים על שינוי מהותי בתפישה שלכם לגבי המראה החיצוני שלכם, ובהתאם גם ההתנהלות הטבעית שלכם מתחילה להשתנות. אם אתם מתחילים להבחין בקמטים על העור שלכם, במראה נפול, עצוב ומבוגר, בשקיות מתחת לעיניים ובמאפיינים נוספים שמשנים את המראה החיצוני של הפנים שלכם, כדאי שתכירו את האפשרות שלכם להזרקת חומצה היאלורונית. במאמר הקרוב נספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על הזרקת חומצה היאלורונית, כולל מחירים, הליכי החלמה, למי זה מתאים, איך עושים את זה ומאיפה הכי כדאי להתחיל עם ההליך המדובר, אז כדי שתוכלו לצאת לדרך בהקדם – כדאי שנתחיל כבר עכשיו.

הזרקת חומצה היאלורונית – לא ברור מה עשו לפני כן

עולם הרפואה עובר פיתוחים והתקדמות מאסיביים בשנים האחרונות, שמאפשרים לו להציע היום מגוון פתרונות, הן אסתטיים והן רפואיים כאחד. בכל הנוגע לעולם הרפואה האסתטית, ניתן להבחין בכך שהיום קיימים אין ספור ניתוחים, טיפולים, הזרקות וחומרים שיכולים לשמש את המטופלים לכדי הגעה למראה הפנים והגוף הרצויים על ידם, בין אם על ידי הליכים ארוכי טווח ובין אם על ידי הליכים קצרי טווח וברי שינוי. אין ספק שעם מגוון האפשרויות הגדול כל כך של היום,  וביניהם הזרקת חומצה היאלורונית, ממש לא ברור מה היה כאן קודם לכן.

הפתרון המושלם לצעירים ולמבוגרים

היום המודעות למראה החיצוני שלנו גדלה מאוד, והן אנשים שנמצאים בשנות ה-40 המוקדמות והן אנשים שנמצאים בגילאי ה-70 וה-80 מעוניינים להשיג לעצמם מראה חיצוני לא פחות ממושלם. בסופו של דבר, אין לנו אפשרות “להתנגד” למה שהזמן מסמן לנו, כפי שכתב עידן רייכל, והסממנים החיצוניים שלנו בהחלט יכולים להעיד על הגיל שלנו.

הבעיה מתחילה כאשר אנשים מתחילים לחוש חוסר ביטחון סביב המראה שלהם. הגיל שלנו, שהולך והופך מבוגר יותר משנה לשנה, נותן את אותותיו על ידי צורת הפנים והגוף שלנו. אחרי שנים של עור מתוח, זוהר ונוצץ, אנחנו מתחילים להבחין במגוון פגמים, שהופכים את העור שלנו להרבה יותר מקומט, שמוט ונפול. הזרקת חומצה היאלורונית היא הפתרון המושלם לכל אלו, אז איך זה עובד?

מזריקים וחוזרים לשגרה – זה עד כדי כך פשוט

נתחיל מלדבר על ניתוחי פנים, שמביאים איתם בשורה מרעישה לקהל המטופלים: הליך החלמה ארוך, היערכות מוקדמת ארוכה ומתישה, כאבים, מחירים גבוהים מאוד ותוצאה סופית שמלווה אותם לנצח. עבור חלק מהאנשים, הבשורה הזו היא מפחידה ומחייבת מדי, ולכן הם מעדיפים למצוא פתרון שיהיה אמנם זמני, אך יאפשר להם לחסוך בכסף, לבצע היערכות הרבה יותר פשוטה וקצרה, לא לסבול מכאבים ולקבל תוצאה שניתן לשנות אותה בעתיד, בהתאם לשביעות הרצון או חוסר שביעות הרצון.

עם הזרקת חומצה היאלורונית מתקבלת בדיוק התוצאה הזו. הזרקת חומצה היאלורונית לא מביאה איתה היערכות מוקדמת, הכוללת צום, הפסקת נטילת תרופות מסוימות, הרדמה מלאה ועוד, להיפך, היא עובדת בצורה הרבה יותר פשוטה, על פי הנוסחה של מזריקים וחוזרים לשגרה.

הזרקת חומצה היאלורונית בפועל – ככה זה קורה במציאות

במסגרת הזרקת חומצה היאלורונית בפועל, מגיעים המטופלים אל המרפאה של הרופא המטפל בהם. בהתאם למקום שאליו הם מעוניינים להזריק את החומצה – מצח, לחיים, סנטר, שפתיים ועוד, הרופא מורח שכבה דקה של חומר מאלחש, שמאפשר להזרקות להתרחש עם מינימום של כאבים. לאחר מריחת החומר המאלחש, ניתן להזריק את החומצה ההיאלורונית אל הפנים, ולגרום למראה נפוח יותר, מתוח יותר ויפה יותר.

היום, בעקבות הפשטות הגדולה כל כך של הזרקת חומצה היאלורונית, לא מעט נשים וגברים בוחרים גם להזריק לעצמם את החומצה. חשוב להבין שאיש מקצוע שמבצע הזרקת חומצה היאלורונית מביא איתו יתרונות רבים של מקצועיות, ידע וניסיון קודם, ולכן במרבית במקרים התוצאות שיתקבלו מההזרקה שלו יהיו הרבה יותר טובות וניכרות לעין.

פתרון מצוין לטווח הקצר, שניתן לחזור עליו בהתאם לצורך

כשמדברים היום על הזרקת חומצה היאלורונית, מדברים על פתרון מושלם עבור מאות אלפי אנשים מסביב לעולם. אותם אנשים לא מעוניינים להתחייב לתוצאות ארוכות טווח, בוודאי כאשר הן מביאות איתן הליך מורכב כל כך של היערכות לקראת. אז נכון, אולי על הזרקת חומצה היאלורונית הם יצטרכו לחזור אחת לכמה חודשים, אבל בסופו של דבר אין ספק שהיתרונות הרבים של השיטה הזו עולים פי כמה על החסרונות.

האם הזרקת חומצה היאלורונית זה דבר מסוכן?

באופן כללי, ניתן לומר עקרונית שכל הליך רפואי או אסתטי כזה או אחר טומן בחובו סיכונים, אך אין הדבר אומר שהזרקת חומצה היאלורונית היא מסוכנת. כמובן שבטרם ההזרקות, בזמן המפגש בין המטופלים לבין הרופאים המטפלים בהם, יידרשו המטופלים להציג את הרקע הרפואי שלהם, ולעדכן את הרופא בכל אלרגיה או ידע מוקדם שיש להם לגבי עצמם. במידה והמטופלים רגישים לחומר כזה או אחר, או שעלולים להתפתח אצלם זיהומים בעקבות השימוש בחומצה היאלורונית – ימליץ להם הרופא על דרך טיפול אחרת. לעומת זאת, בהינתן כל המאפיינים מאפשרים ותקינים, ניתן לגשת לטיפולי הזרקת חומצה היאלורונית בלי כל בעיה או חשש מסוג כזה או אחר.

תופעות לוואי של הזרקת חומצה היאלורונית

אז נכון, מצד אחד מדובר על הפתרון המושלם ביותר, אך מצד שני כן כדאי להיות מודעים לתופעות הלוואי המזעריות שהליך ההזרקה יכול להוביל אליהן. בין תופעות הלוואי ניתן להבחין בתחושת כאב קלה ברגעים שלאחר ההזרקה, כמו גם אדמומיות או תחושת גרד באיזור. תופעות לוואי נדירות יותר יכולות לבוא לידי ביטוי באמצעות זיהומים ודימומים באיזור ההזרקה, וכאן מדובר על מצב שמחייב פנייה חוזרת לרופא המטפל בכם. בהתאם, הוא יוכל להבין האם מדובר על תופעת לוואי לגיטימית, או על סיטואציה רפואית חדשה שמצריכה פתרון וטיפול.

המחיר של הזרקת חומצה היאלורונית והשוואה לניתוח מתיחת פנים

אז הזכרנו קודם בקצרה את הבדלי המחירים הגדולים, וכעת הגיע הזמן לתת לכם קצת מספרים. היום כאשר מדברים על ניתוח מתיחת פנים, אפשר להבחין במחירים של בין 15,000 ש”ח לכ-80,000 ש”ח עבור הניתוח, בהתאם למספר האיזורים המנותחים, מאפייני הפנים האישיים של כל מטופל או מטופלת ועוד. לעומת זאת, כאשר מדברים על הזרקת חומצה היאלורונית מדברים על מחיר של בין כ-1,000 ש”ח לכ-3,000 ש”ח בלבד לכל הזרקה. באופן הזה, גם אם תבצעו עשרות הזרקות, לא תגיעו למחירים הגבוהים של הניתוח. לסיכומו של דבר, בהחלט מדובר כאן על פתרון נפלא, ולא פלא שרבים בוחרים בו לשם שינוי צורת הפנים שלהם.

ד”ר אנדרי אופק להזרקת חומצה היאלורונית מקצועית ואיכותית

עם ד”ר אופק אתם יכולים להיות בטוחים שאתם עולים על הדרך המושלמת לקבלת תוצאות של פנים מתוחות, יפות, זוהרות וצעירות. צלצלו למרפאתו של ד”ר אנדרי אופק במספר הטלפון 077-566-9135 וקבעו את התור הקרוב עבורכם.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק