איור של שפתיים מזרק ובקוק לחומר מילוי

אף אחד לא ממש אוהב להזדקן, וזאת עובדה וודאית. מי מבינכם נהנה להסתכל במראה, ובכל יום להבחין בעוד קמט שיצא, למגינת לבכם? סביר להניח שכולכם מסכימים אתנו. המחשבה הראשונה שעולה בראש, באה לידי ביטוי, בתהייה עוד כמה זמן יעבור עד שכל הפנים שלכם יהיו חרושי קמטים. אבל מי אמר שחייבים להסכים להתבגרות הזאת? מי אמר שאי אפשר להתמודד עמה בדרכים חלופיות? כמו למשל, להעלים את קמטי הגיל באמצעות הטיפול של ניו פיל. טיפול שהפך לצעקה האחרונה זה מכבר, שיש ביכולתו להפחית לאלתר את סימני הגיל השכיחים.

בוודאי תשמחו לשמוע, שאתם לא לבדכם במערכה, ושותפים לה רבים וטובים, בדיוק כמוכם. מדובר אודות סוג של טיפול שאמון על שיפור קווי המתאר שבפנים, באמצעות השבה של הנפח שאבד, תוך כדי הצערת הפנים, לאין שיעור. ואם התנסיתם כבר בכל מכשיר של הקוסמטיקאית ובכל קרם שיצא לאור, ואמרתם נואש, כדאי שתמשיכו לקרוא, ותבינו כי “יש חיים אחרי הרגע שמגלים את כל הקמטים בפנים”…

האם יש קשר בין טיפולי הזרקה של ניו פיל לבין חיזוק הביטחון העצמי שלכם?

נתחיל מן העובדות. באופן טבעי, ברגע שהקמטים מתחילים את דרכם בפנים שלכם, בן רגע הביטחון העצמי שלכם צונח. אתם מתחילים להרגיש שבאמת הזדקנתם, שאינכם חיוניים יותר, שאין לכם יותר ערך. מי יותר, ומי פחות. על מנת לחזק ולהחזיר לעצמכם את חדוות החיים, ולהעלות את הביטחון העצמי שלכם, כדאי שתצלחו את הטיפולים של ניו פיל. חומרי מילוי עורי אלו ישפרו את הנראות החיצונית של הפנים שלכם, לבלי היכר. אך באופן מאוד עדין. לא תיראו כאילו עברתם ניתוח למתיחת פנים. תיראו טבעיים לחלוטין, אבל בגרסה המשופרת שלכם. תיהנו מעור פנים חלק וגמיש יותר, ומקווי מתאר בפנים חדים יותר. מה שחשוב שתגיעו למרפאה עם מוניטין. מרפאה שיש לה ניסיון עשיר בתחום. שתדע לספק לכם מראה פנים טבעי, שאין שני לו.

האם ניתן לצפות לאלתר בתוצאות של טיפולי הזרקה של ניו פיל?

מה שכל כך יפה בטיפולי ההזרקה של ניו פיל, שהתוצאות ניכרות לעין המתבונן באופן המידי. אינכם צריכים להמתין שבוע עד שבועיים עד שתחזו בתוצאות הסופיות, כפי שמתבקש ממרבית טיפולי הפנים. כאשר חומרי הניו פיל יוחדרו לעור הפנים שלכם, באזורים שבחרתם לטפל בהם מבעוד מועד, תחוו לאלתר בתוספת של נפח, ובהחלקה ברורה לעין של קמטי הפנים שלכם. כאשר החומר יתיישב נכונה מתחת לעור הפנים שלכם, ההשפעה הבולטת תיראה לעין מיד, ותקבל משנה תוקף לאחר ימים ספורים בלבד. 

האם התוצאות של טיפולי הזרקה של ניו פיל יחזיקו מעמד לטווח הארוך?

במובן של אופי טיפולי האנטי אייג’ינג זמן השפעת התהליך הוא אינדיבידואלי, כאשר בדרך כלל יש הקשר הדוק לסוג חומרי המילוי שהשתמשו בהם, ומקום הטיפול. בעוד  חומרי מילוי סינתטיים עשויים להחזיק מעמד כמה שנים טובות, לעומתם חומרי מילוי טבעיים מחזיקים מעמד לרוב בין חצי שנה לבין שנה וחצי. מדובר אודות תקופת זמן משמעותית. ומה תעשו אם לא תתחברו למראה החדש שלכם? אם הוא בכלל אינו לשביעות הרצון שלכם. בכך טיפולי ההזרקה של ניו פיל עשויים מאוד להתאים לכם. מדוע? הו, טוב ששאלתם. ובכן, מדובר בטיפולים להצערת הפנים שההשפעה הראשונית שלהם נמשכת עת מועטה יותר, וזאת על מנת להקנות לכם מספיק מרווח זמן להתרגל לתוצאות, ולהבין אם הן באמת מתאימות לכם, והאם תרצו להמשיך להיראות כך בטווח הארוך. לעולם אי אפשר לנבא את התוצאות, אף לא המטפל המקצועי ביותר. כל מטופל מגיב באופן שונה לטיפול. ולפיכך, השפעה לזמן קצר “תציל” אתכם בעוד אינם מרוצים מהתוצאות. ככלות הכול, מדובר בפנים שלכם, בכרטיס הביקור שלכם. ועם זה ממש לא משחקים.

האם בעקבות טיפולי הזרקה של ניו פיל נצטרך לקחת כמה ימי חופשת מחלה?

נתחיל מכך, שטיפולי הזרקה של ניו פיל ממש קצרים, עסקינן אודות טיפול מהיר, שנמשך לכל היותר רק כעשר דקות. אתם יכולים במשך יום העבודה שלכם, לצאת להפסקת הקפה לכמה דקות, ולחזור לחיי השגרה שלכם מהר מאוד. כל התהליך הזה הוא רחוק מלהיות פולשני, כמו מרבית טיפולי הצערת הפנים, וממש לא תצטרכו לקחת כמה ימי חופשת מחלה. אין מדובר בהליך רפואי שבו סכין המנתחים מעורבת, משמע – לא נדרש כל תהליך החלמה, ואין כל עדות לצלקות מכוערות. מה שכן, יתכן שבאזור תסבלו מנפיחות מועטה, בשל חדות ההזרקות, אבל כבר ביומיים הבאים תרד הנפיחות, ותחזרו להתנהלות יום יומית רגילה, רק יפים וצעירים יותר, כמובן.

מה הקשר בין טיפולי הזרקה של ניו פיל לבין שיפור הקולגן?

טיפולי ההזרקה של ניו פיל מעוררים את הקולגן הטבעי שמצוי כבר בגוף שלכם, אבל נחלש עם תהליך ההזדקנות. ישנו קשר ישיר להזדקנות, ולייצור ירוד של קולגן. התהליך של ירידת הקולגן יעלה מדרגה, במידה ואתם מרבים להיחשף לקרני השמש, בלי ההגנה המתבקשת. הקולגן אחראי לחיוניות של עור הפנים שלכם. בעוד הפירוק שלו נעשה איטי, עד כדי הפסקה מוחלטת, כי אז סימני ההזדקנות הרבה יותר ניכרים בפנים. הדבר יוצר מרקם עור גס יותר, וכן ריבוי של קמטים. השימוש בניו פיל בהכרח מסייע לגוף שלכם לעורר יותר את הנוכחות של הקולגן, כשם שיש בעור הפנים של הצעירים יותר. תוכלו ליהנות ממראה עור צעיר ובריא יותר, ובעיקר טבעי לחלוטין.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק