בחורה מקבלת זריקה לשפה העליונה

כל מי מבינכם, אשר חושב כי טיפולי הזרקות חומרים נועדו רק לשם הצורך להתמודד עם הקמטים בפנים, שיחשוב שוב. הכירו את אלנסה, שמעבר ליתרונות המובהקים במלחמה כנגד הזדקנות עור הפנים, הם גם יעילים בהקלה של קדחת השחת, במקרים של הזעת יתר, ובמיגור של כאבי ראש, וכיוצא בזאת. היתרונות הם רבים. הרבה מעבר לפן של תעשיית היופי, כי אם אף בפן הרפואי. המשיכו לקרוא, ותגלו עולם ומלואו.

למה צריך את טיפולי ההזרקה של אלנסה?

צריך את טיפולי ההזרקה של אלנסה, עבור מטרות רבות. קודם כל, מן הסתם, עבור ההיבט האסתטי. מדובר אודות שיטת טיפול פנומנלית, אשר מרככת כל קמט, ולא משנה עד כמה הוא עמוק וקבוע מזה זמן ניכר. החומר עושה שימוש עם רעלנים ייחודים, אשר אמונים על חסימה של אותות בין השרירים לבין העצבים בפנים. ולמה זה כה חשוב? הו, טוב ששאלתם. ובכן, חומר זה מונע מן שרירי הפנים את תופעת ההתכווצות, וזה בדיוק מה שמונע את הקמטים להיווצר ולהמשיך להעמיק. וכאמור לעיל, אין עסקינן רק אודות ארטילריה גדולה של סגולות, כי אם בהיבטים חיוניים בתחום הרפואה.

לכמה זמן יחזיקו טיפולי אלנסה?

טווח ההשפעה של טיפולי אלנסה, הוא מאוד אינדיבידואלי למטופל. לרוב מדובר על השפעה של עד כארבעה חודשים. ונסייג את תשובתנו בכך, ששימוש בהזרקה קבועה, מדי תקופה קבועה, עשוי בעצם לגרום לפעילות מיותרת של השרירים שבהם טופל. משמעות הנאמר, כי ניתן ליהנות מיותר תוצאות בטווח הזמן הקצר. לרוב, כדאי לטפל עם הזרקות שכאלו בטווח של בין שלושה עד ארבעה חודשים. הדבר יביא אתכם למינונים מופחתים ומועטים לשם ביצוע תחזוקה באופן קבוע. מן ההיבט האסתטי, אנו מחזיקים בדעה של מניעה, שעדיפה מטיפול אינטנסיבי, כאשר דנים בקמטוטים. במידה ואתן סובלות ממתח ניכר באזור שבין הגבות לבין העיניים, כי אז כדאי לכם לעבור את טיפולי ההזרקות עוד בטרם להתפתחות ולהעמקה של הקמטים בפנים

מה הגורמים הקוסמטיים, שתומכים בטיפול של אלנסה?

אחת הסיבות הברורות מאליהן, מן הסתם, קשורה להיבט האסתטי והקוסמטי. יש מקומות מודעים לפורענות בפנים, יותר מאחרים, כמו למשל – במצח, שיש בו קמטי הבעה כדוגמת – כעס או דאגה, בעיקר בין הגבות ובאזור הכללי של העיניים. אף בסמיכות לשפתיים ייתכנו עוד קמטים, עדינים יותר, שנוצרים באמצעות כיווץ השפתיים, בעיקר בקרב המעשנים שמבינכם. המעלות הברורות של הזרקת אלנסה באות לידי ביטוי בהרמה של המצח, שגורמת להיווצרות של אפקט הרמת הגבות. הזרקות באזור הפה יהפכו בהכרח את החיוך שלכם למושך ולנטול קמטוטים. הסנטר יהיה חלק למשעי. וקו הלסת יחודד ויהיה מוצק יותר. ההזרקות בצוואר נועדו להקטנה של עומק הקמטים האופקיים, כמו גם למשיכה של הרצועות האנכיות. ובגדול, כל אזור בפנים שלכם יימתח, וישווה לכם מראה הרבה יותר צעיר.

האם טיפולי הזרקה של אלנסה יוסיפו לחות לעור הפנים שלכם?

אחת מן ההשלכות, למרבה הצער, של ההזדקנות, באה לידי ביטוי בירידה של הלחות. אז למי מבינכם שסובל מעור יבש, או לחלופין משפתיים סדוקות, על מנת לצלוח נכונה את עונת הקיץ, יש לעבור טיפולי הזרקות של אלנסה. אומנם אתם יכולים לרכוש בכל זמן נתון קרם לחות מעולה, לשם ריפוי עור הפנים, והחדרת הלחות, אך אף הקרם הכי יוקרתי לא ישווה לכם את הלחות שלה העור פנים שלכם כה משווע. טיפולי אנטי אייג’ינג שכאלו מטפלים בהחדרה של לחות לתוככי העור, ולספק לחות מבפנים לעור הפנים.

האם שיטת טיפולי הזרקה של אלנסה מסייעת בקילוף עמוק של העור?

כולכם בוודאי מודעים לחשיבות של קילוף עמוק של עור הפנים. נכון, אתם יכולים לעשות שימוש בקרם פנים שנועד לקילוף של עור הפנים, אך אין להשוות, כלל וכלל, טיפול זה לטיפול של הזרקות אלנסה. באמצעות הזרקות אלו תיהנו מעור נפלא, בלי סימני שריטות, שתקבלו מהחלופה לטיפול זה. תוכלו לחוות טיפול של קילוף עור אינטנסיבי, באופן עמוק, שייכנס לכל שכבות העור שלכם. תיהנו מנראות של עור הומוגנית, מאוזנת וחלקה למשעי.

האם שיטת טיפולי הזרקה של אלנסה מסייעת בהורדה של כתמי הגיל?

טיפולי ההזרקה של אלנסה בהחלט מסייעים בהורדה של כתמי הגיל. בעוד שכתמי הגיל מהווים את התסמינים ההתחלתיים לשם גילאי הזקנה, ובשל כך בוודאי שהסרתם נמצאת בראש רשימת המשימות העתידיות שלכם. הזרקות שאלו עשויות לסייע אף בחידוש עור הפנים שלכם. על מנת ליהנות מתוצאות מדהימות, ולטווח הארוך, יתכן שעליכם להגיע למספר מפגשים עם הרופא מטפל שלכם, אך זה שווה את הזמן שלכם, עד כי אי אפשר להכביר במלים עד כמה.

האם שיטת טיפולי הזרקה של אלנסה מייתרת את הדאגה של מרקם וגוון העור?

נגמרו הימים שבהם דאגתם לגבי מרקם וגוון העור של הפנים שלכם. באמצעות טיפולי ההזרקות של אלנסה, תאזנו את מרקם העור של הפנים שלכם, לרבות הגוון שלהם, בכך שתוגבר זרימת הדם שבפנים שלכם. מדובר אודות טיפול שרווי בקולגן, שיעיל במיגור של קמטים, ואין שני לו במשמעות של מיצוק עור הפנים. תוכלו ליהנות ממראה פנים חלק, חזק, מוצק, אך העדינות של קווי מתאר הפנים תישמר, והן ההבעות הטבעיות שלכם.

האם באמצעות טיפולי הזרקה של אלנסה תיהנו מתוצאות נפלאות?

כל מי שכבר התנסה בשיטת הטיפול של הזרקות של אלנסה, ישמח להעיד בפניכם, כי הוא נהנה מתוצאות נפלאות. תוצאות שהיטיבו באופן ניכר את הנראות הצעירה יותר בפנים שלהם. במידה וניסיתם כבר כל שיטת טיפול של הזרקות, או של קרמים למיניהם, בוודאי נוכחתם לדעת, כי שום דבר לא עזר לכם עד כה. אז מה כבר יש לכם להפסיד? הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים, ותיהנו מאיכות חיים חדשה, ובעיקר צעירה.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק