בחורה מקבלת זריקה לשפה העליונה

העולם מתחלק לשני סוגי בני אדם. הסוג הראשון – אנשים שלא אכפת להם מהמראה החיצוני שלהם, והם נדירים יותר. והסוג השני והשכיח – של בריות שמפריע להם תהליכי הזקנה שמראים את אותותיהם במראה הפנים המזדקנות שלהם. הסוג השני של בני האדם, ינקוט בכל דרך, על מנת לשפר את איכות הפנים שלו, אף במידה וזה אומר לעבור טיפולי הזרקות של דיספורט. מדובר, באופן כללי, על שיטת טיפול לצרכי אסתטיקה וטיפוח, זעירה פולשנית, וזאת על מנת למצק את עור הפנים, ולזכות במראה יותר צעיר. המשיכו לקרוא את המאמר הזה, ותגלו סודות מקצועיים, שמעולם לא ידעתם עד כה על קיומם.

מה הוא בכלל דיספורט?

ברור לנו שהרבה מבינכם טרם שמעו בכלל על דיספורט. ולטובת אלו נסביר. מדובר בהזרקה של רעלן עצבי, אשר בו עושים שימוש לשם טיפול של החלקת הקמטים שמופיעים עם חלוף השנים בפנים. באופן דומה לשיטת ההזרקה של הבוטוקס, הדיספורט עושה שימוש בצורה טהורה של בוטולינום טוקסין. אך נסייג את דברינו, בכך שנאמר, כי יש לו עוצמה אחרת. למרות שאף הדיספורט ואף הבוטוקס פועלים בעזרת השיטה של שיתוק כל מיני שרירים בפנים של המטופל, כמו גם הם מונעים את ההופעה של הקמטים. שניהם מכונים נוירוטוקסינים, וזאת משום ששניהם עוצרים מבעד העצבים מלשלוח אותות מסוימים למוח. השפעה זאת חדלה מלפעול במשך חלוף הזמן, וצריך לשוב על תהליך הטיפול, על מנת ליהנות ממראה צעיר ממושך.

מה היתרונות העיקריים של שיטת הטיפול דיספורט?

קצרה היריעה מלהכיל את כל היתרונות של שיטת הטיפול דיספורט. קודם כל, התוצאות ממש מידיות, ונראות לעין תוך כדי כמה ימים לאחר הטיפול. כאשר ניתן להמשיך וליהנות מהן בין שלושה לבין ארבעה חודשים. טיפול זה ידוע מכורח היותו כרוך בפחות כאבים, לעומת יתר הטיפולים. על פי מחקר ספציפי שנעשה בנושא זה, נמצא כי מטופלים דיווחו על הרבה פחות כאבים מטיפולי הבוטוקס, למרות שהתוצאות והכאבים יכולים להיות אחרים בין הבריות. טיפול שכזה נודע ביתרונות מעולים ותוצאות פנומנליות במיגור של קמטי כעס על גבי המצח, בין השאר.

האם טיפולי הזרקה של דיספורט מטפלים בשורש הבעיה של הקמטים?

טיפולי ההזרקה של דיספורט אכן מטפלים בשורש הבעיה של הקמטים. נקדים ונאמר לכם, כי שינוי במרקם של העור מגיע בתור חלק טבעי מההזדקנות. אבל אינכם חייבים להיכנע לתכתיבי הגיל. בשום פנים ואופן לא. נראה כי במציאות העכשווית מומחים של טיפוח העור יודעים בדיוק מה גורם להופעת הקמטים, ומה הדרך הכי אפקטיבית למגר אותם. יודעי דבר גורסים, כי הבעות הפנים היום יומיות גורמות לעור האדם לאבד את החלקות והגמישות שלו. בכל פעם שאתם עושים הבעיה כל שהיא, העור יותר ויותר נסוג. עם חלוף השנים, אתם חוזרים פעם אחרי פעם על אותן ההבעות. כאשר חוזרים על כיווץ השרירים, נשארים עם קמטים אינטנסיביים על גבי הפנים. קודם כל, תוכלו לצפות בקווי מתאר שונים. אשר אחר כך יהפכו לקמטים עמוקים. לפיכך, הטיפול בדיספורט אמון על הרפיה באופן זמני של אותם השרירים, אשר אחראיים להיווצרות של קמטי הפנים שלכם. בתום הזרקת הדיספורט, תבחינו מיד בשיפור ניכר של הקמטים, ותחוו עור חלק יותר. נעשה שחזור של מרקם הומוגני, אמצעות טיפול בשורש הבעיה שמביא להיווצרות של הקמטים.

האם שיטת טיפולי הזרקה של דיספורט נחשבת להשקעה מיטבית?

אנשים מנסים לשפר את מראה הקמטים והקמטוטים במשך אלפי שנים. בעבר, רוב המוצרים היו אקטואליים. לפעמים הם יכלו לכסות את סימני ההזדקנות, אבל הם לא טיפלו בהם במקור שלהם. היום, טיפולי טיפוח עור מקצועיים מסוגלים סוף סוף לספק תוצאות מדהימות. במקום לבזבז כסף על הרבה תרופות בבית שאינן מעניקות לך עור חלק, אתה יכול לבחור בטיפול הזה ולקבל תוצאות שתאהב.

האם שיטת טיפולי הזרקה של דיספורט תקפיא את הפנים שלכם?

ניתן לומר בוודאות, בלי כל שמץ של ספק, כי טיפולי הזרקה של דיספורט “יקפיאו” את הפנים שלכם. מבולבלים? אל לכם. מיד נסביר את האמירה הנוקבת הזאת. אין כל התכווצות של שריר מהווה זרז לשינוי עור הפנים. הפנים, במהלך ההזדקנות, משתנים באופן אינדיבידואלי אצל כל אחד מבינכם. בדיוק כשם שאין כל האצבעות זהות. בעוד מטופל אחד עשוי להיות מודאג מקמטים שעל גבי אזור העיניים, מטופל שני עשוי להיות מודאג מהקמטים שעל גבי המצח. טיפול ההזרקה, שנקרא הדיספורט, משתמש בהזרקה לשרירים ספציפיים, אשר אמונים על סוגי הקמטים, שבהחלט הייתם מוותרים על קיום שלהם. בפגישת הייעוץ הראשונית, ביחד עם המטפל, תגיעו להחלטה באיזה אזורים יש להזריק את הדיספורט. הבעות הפנים שלכם לא יושפעו מטיפול שכזה, תוכלו להמשיך ולהתהדר בהבעות המימיקות שלכם, ולא תצטרכו להתפשר על מראה פנים שאינו טבעי, או שמשול למראה של פנים קבועות. אפשר להגיע להישגים כאלו באמצעות מגע אסתטי, ויד אומן של המטפל, מכורח ההבנה העמוקה שלו בכל מה שקשור לאנטומיה של הפנים. מכאן מובן שאתם חייבים למצוא מטפל שעבר את ההכשרה המתאימה, ושהרקורד שלו בתחום זה הינו ללא כל דופי.

האם שיטת טיפולי הזרקה של דיספורט ניתנת להתאמה באופן אישי?

כל מטפל שואף להשיג את הטוב ביותר לפציינטים שלו. לפיכך, אין זה פלא, כי השיטה של טיפולי הזרקה שנקראת דיספורט, ניתנת להתאמה באופן אישי. במפגש הראשוני, ייערך סיעור מוחות בינכם לבין הרופא המטפל שלכם. ותחליטו ביחד באיזה אזורים יש להזריק את הדיספורט, ובאיזו כמות לעשות שימוש, וכל זאת מתוך התבססות על בקשתכם האישית, כמו גם על מצב העור הקיים שלכם. מדובר בבניית מערכת יחסים ארוכת טווח, שבה תותאם באופן אישי שיטת הטיפול שלכם, מתוך בחינת כיצד העור שלכם יגיב לטיפול זה. במידה ואתם רוצים להחליק עוד אזורים בפנים שלכם, בתום הפגישה הראשונית, לא אמורה להיות כל בעיה.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק