בחורה עם סוודר בצבע לבן מזיעה בגוף

מדינת ישראל היא מדינה חמה מאוד, שבה אנחנו נאלצים להתמודד עם מעלות גבוהות וחמות במיוחד לאורך מרבית ימות השנה. החורף כאן הוא קצר, וגם כשהוא מגיע הוא כמעט ואינו מביא איתו טמפרטורות קרות באופן קיצוני או גשמים שאי אפשר להתמודד איתם, ולכן אנחנו נשארים, לא פעם, עם טמפרטורות חמות גם בימים שאמורים להיות חורפיים. כולנו סובלים מהחום של הארץ באופן תדיר, אך יש מי שסובל לא רק מחום גבוה, אלא גם מהזעת יתר שנלווית למעלות החמות. לא רק שכך, אלא גם מי שמתמודד עם הזעת יתר נאלץ לסבול מזיעה גם בימים פחות חמים ויותר נעימים, ולמעשה מוצא את עצמו במעגל אין סופי של הזעות וטפטופים. טיפול בהזעת יתר הוא אחד הדברים העיקריים שתחום הרפואה האסתטית מציע היום, ואם אתם סובלים מהבעיה המאוד לא נעימה הזו – טוב שהגעתם לכאן היום.

טיפול בהזעת יתר – מה זה אומר?

הזעת יתר היא למעשה מצב שבו האדם סובל מזיעה באופן כמעט תדיר, גם במצבים שבהם אין כל סיבה להזיע – זמנים של מנוחה, שינה או ישיבה באוויר הפתוח. הזעת היתר יכולה לבוא לידי ביטוי באיזור הפנים, הידיים, בתי השחי, החזה, הישבן, הראש ועוד, והיא גוררת אחריה לא מעט תסמינים שבאים לידי ביטוי לא רק באופן חיצוני, אלא גם ואולי בעיקר באופן פנימי – חרדות, לחצים, תחושות לא נעימות וכמובן מגוון ריחות שנפלטים מהגוף.

טיפול בהזעת יתר בא במטרה לעשות לכל אלו “סטופ”, ולאפשר לאדם הסובל מהזעת יתר להנות מפתרון ארוך טווח, שיאפשר לו לחזור ולהתנהל בצורה תקינה בכל סיטואציה שהיא.

מאיפה נולד הרעיון של טיפול בהזעת יתר?

יותר ויותר אנשים מצטרפים מדי שנה למעגל האנשים אשר סובלים מהזעת יתר. אלו יכולים להיות גברים, אלו יכולות להיות נשים, ולפעמים אף ילדים שמוצאים את עצמם מסתובבים באופן קבוע עם מטליות שמאפשרות להם לספוג את הזיעה שמצטברת אצלם על הגוף, במגוון איזורים, בולטים יותר או אינטימיים יותר.

הרעיון של טיפול בהזעת יתר נולד מתוך ההבנה שהזעת יתר היא היום בעיה שלא מעט אנשים מתמודדים איתה, וזקוקים לפתרון יעיל. במקביל להבנה הזו, תחום הרפואה האסתטית הפך להרבה יותר מתקדם בשנים האחרונות, ועל כן הוא פיתח לאורך השנים מגוון שיטות יעילות, שנמצאו כאפקטיביות גם לטיפול בהזעת יתר.

טיפול בהזעת יתר – מה עושים בו?

אם כן, טיפול בהזעת יתר הוא בעצם טיפול שמתאפשר על ידי כמה וכמה שיטות. השיטה הראשונה, המוכרת והאהובה ביותר על קהל הסובלים מהזעת יתר היא שיטת הזרקת בוטוקס. הבוטוקס הוא חומר שיש באפשרותו לחסום את ההתפשטות של הזיעה ואת פליטתה החוצה. היות ומדובר על חומר מאוד מוכר בעולם הרפואה האסתטית, מגוון הרופאים יודעים בדיוק כיצד לעשות בו שימוש בצורה יעילה ובטיחותית. את הבוטוקס מזריקים לנקודות מסוימות בכפות הידיים, בבית השחי ובאיזורים נוספים, כך שהוא יוכל להתחיל ולפעול.

חשוב לציין שהטיפול בהזעת יתר באמצעות בוטוקס הוא טיפול אמנם יעיל מצד אחד, אך מצד שני הוא טיפול שיש לחזור עליו לפחות אחת לחצי שנה, או בהתאם להמלצת הרופא המטפל. מדובר כאן על טיפול נטול כאבים, ועל מנת שהוא יוכל להיות נטול כאבים גם ברגע ההזרקה – ניתן למרוח חומר מאלחש על האיזור שאליו מוזרק החומר.

שאיבת שומן כטיפול בהזעת יתר

בית השחי מכיל לא מעט בלוטות זיעה, ועל ידי שאיבת שומן ניתן לדלל את הכמות שלהן, ובהתאם תיווצר תוצאה של הרבה פחות זיעה. כשמדברים על שאיבת שומן כטיפול בהזעת יתר, מדברים על הליך קצת יותר מורכב מאשר הזרקת הבוטוקס, לדוגמה, משום שמדובר כאן על ניתוח לכל דבר ועניין. לפיכך, יוכל לבחור הרופא בהתאם למאפיינים של המטופל הספציפי האם לבצע את הניתוח תחת הרדמה מקומית או מלאה, להליך יתווסף גם הליך החלמה שיתפרש על פני כמה שבועות, וכן ייתכנו תופעות לוואי שונות והצורך בנטילת תרופות, מריחת אנטיביוטיקה ועוד.

האם אפשר להסתדר גם ללא טיפול בהזעת יתר?

טיפול בהזעת יתר היום הוא דבר שממש לא כדאי לוותר עליו. ראשית, מדובר כאן על טיפול שמציע גם אלטרנטיבה ניתוחית וגם אלטרנטיבה שאינה ניתוחית, כך שכל אחד ואחת מכם יכולים לבחור, בהתאם לשיקולים כמו תקציב, נוחות, צורך ועוד, באיזו מן השיטות הוא מעדיף לבחור. היות ואפשרות הבחירה היא נרחבת כל כך, אין באמת סיבה להסתדר ללא טיפול בהזעת יתר.

יתר על כך, ללא טיפול בהזעת יתר אתם עלולים להעביר חיים שלמים תוך התעסקות בספיגת הזיעה שיוצאת מהגוף שלכם, לא משנה באיזו סיטואציה אתם נמצאים, ולפעמים מדובר על סיטואציה מאוד לא נעימה, מביכה ומפחיתת ביטחון עצמי. טיפול בהזעת יתר יכול לגרום לכל התחושות הקשות האלו להיעלם בצורה סופר מקצועית ואיכותית, ולכן כדאי לפנות אליו בצורה כמה שיותר מהירה.

המקצועיות במקום הראשון בזמן טיפול בהזעת יתר

אם כבר החלטתם לגשת לטיפול בהזעת יתר, כדאי לכם לשמור על סטנדרט מקצועי כמה שיותר גבוה לטובת העניין. ד”ר אנדרי אופק הוא מנתח פלסטי מומחה שמציע מגוון טיפולים אסתטיים בקליניקה שבראשה הוא עומד. בין היתר, תוכלו למצוא אצל ד”ר אנדרי אופק גם טיפול בהזעת יתר, ששומר על סטנדרטים גבוהים במיוחד של איכות, מקצועיות ותוצאות מעולות. פנו למרפאה וקבעו את התור שלכם עוד היום.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק