סקין בוסטר ההסבר המלא על הטיפול

בחרוה מקבלת מתיחת פנים בעזרת הידיים של הרופאה

העור שלנו הוא איזור עדין ורך, שעובר שינויים רבים לאורך השנים הארוכות. היות והעור שלנו הוא דבר שברירי כל כך, אנשים רבים עושים מאמצים כבר מגילאים צעירים על מנת לספק לו שכבות הגנה כמה שיותר איכותיות. לצד קרמים, משחות, טיפולי פנים ועוד, ניתן להבחין היום בחומר מתקדם, מקצועי וחדשני במיוחד – הסקין בוסטר. הסקין בוסטר משמש אנשים רבים, צעירים יותר או מבוגרים יותר ככל שיהיו, על מנת לשמור על עור הפנים שלהם בצורה היטבית, ולכן ראינו לנכון לספר לכם עוד על החומר שעשה קסמים אצל אנשים רבים ברחבי הארץ בפרט והעולם בכלל. אז סקין בוסטר – מי הוא בכלל? מה הוא עושה? מה היתרונות שלו לעומת חומרים אחרים? כל מה שצריך לדעת נמצא כאן בפנים, אז קדימה – אנחנו מתחילים.

קמטים? עם סקין בוסטר אתם מוזמנים לשכוח מהם

הקמטים הם הסיוט הכי גדול של נשים וגברים שהולכים ומתבגרים. כן, אחרי שבמשך שנים ארוכות אותם נשים וגברים נהנו מעור פנים מתוח, צעיר ורענן, הם נאלצים להתמודד עם גיל מבוגר שמביא איתו קמטים רבים לפנים שלהם. הקמטים האלו בעייתיים מכמה וכמה בחינות שמיד נדבר עליהן, אבל מה שבטוח הוא שהסקין בוסטר בא לתת להם מענה מצוין.

הסקין בוסטר שמוזרק אל הקמטים גורם לייצור של סיבים כמו אלסטין או קולגן בגוף. סיבים אלו הם מי שאחראיים על מתיחת הפנים, וברגע שהם מיוצרים בקצב מוגבר ולא נפגעים מגילם המבוגר של המטופלים, הם מאפשרים לקמטים להיעלם.

סקין בוסטר – להתמודדות עם בעיות חיצוניות ופנימיות כאחד

חומר הסקין בוסטר נולד מתוך ההבנה שאנשים רבים שמתמודדים עם עור פנים מקומט ונפול סובלים לא רק ממראה חיצוני שונה מזה שאליו הם היו רגילים, אלא גם מתחושות פנימיות קשות ביותר, של חוסר ביטחון עצמי, תחושות של מבוכה ועוד. על ידי השימוש בסקין בוסטר מתקבלת תוצאה שלא רק מחייה מחדש את עור הפנים, אלא גם מעוררת מבפנים את החשק, הרצון והביטחון העצמי. מאותו הרגע שבו הסקין בוסטר מתחיל לתת את אותותיו על עורם של המטופלים, הם יכולים לשוב ולבצע פעולות יום יומיות וחריגות כאחד, כמו לקיחת חלק במפגשים חברתיים, התכנסויות משפחתיות, ראיונות עבודה ועוד.

סקין בוסטר אינו מוביל אתכם לניתוחים מסובכים

אחד הדברים הבולטים שמונעים מאנשים רבים לגשת לטיפולי פנים, הוא שהם בדרך כלל מפחדים מההליך הניתוחי שהטיפולים הללו כוללים בתוכם. הליך ניתוחי הוא בהחלט הליך לא נעים, בלשון המעטה, שמביא איתו היערכות מוקדמת ארוכה, הליך החלמה לא פשוט ולא קצר, וכאבים רבים. עם הסקין בוסטר אתם ממש לא צריכים לחשוש מהכאבים, מההליך של לפני או מההליך של אחרי, כי כל אלו בטלים ומבוטלים בשימוש בו.

הסקין בוסטר אינו כרוך בהליך ניתוחי, אלא בהזרקה ישירה למקום הרצוי. ההזרקות נעשות תחת הרדמה מקומית או מריחת חומרי אלחוש, שמטשטשים את תחושת הכאב הנלווית להזרקה והופכים את ההליך לנוח, פשוט ונעים.

תוצאות מיידיות עם סקין בוסטר

להבדיל מהליכים ניתוחיים שונים, שאת התוצאות שלהם ניתן לראות אך ורק אחרי הליך החלמה ארוך ומתיש, השימוש בסקין בוסטר מוביל אל עבר תוצאות שמתקבלות באופן מידי. כבר בתום ההזרקות וביציאה מהמרפאה, תוכלו לראות איך העור שלכם נראה הרבה יותר צעיר ורענן, ומדובר על תענוג גדול שמתממש ממש כמו קסם.

סקין בוסטר – לא לתמיד, אבל למספיק זמן

התוצאות של השימוש בסקין בוסטר הן תוצאות מיידיות, אך היות ולא מדובר כאן על הליך ניתוחי, התוצאות האלו יישמרו למשך טווח זמן קצר יותר מאשר הליכים ניתוחיים שונים. השימוש בסקין בוסטר יוביל לתוצאות מעולות שיישמרו למשך בין 6 חודשים ל-12 חודשים, ובתומם המטופלים צריכים יהיו לשוב למרפאה לשם הזרקה נוספת של סקין בוסטר.

מדובר כאן מצד אחד על חיסרון, שכן הטיפולים חוזרים על עצמם אחת לכמה חודשים, אולם מצד שני גם על יתרון גדול, משום שבמידה וטיפול מסוים אינו יצא מוצלח מספיק, ניתן בטיפול הבא להגיע לכדי תוצאות אחרות, שיביאו את המטופלים לשביעות הרצון המלאה.

תופעות לוואי שכדאי להכיר בשימוש בסקין בוסטר

באופן כללי, ניתן לומר שהשימוש בסקין בוסטר הוא שימוש בטוח להפליא. מדובר כאן על חומר שעבר לא מעט גלגולים על מנת לעמוד בתור יעיל ואיכותי כפי שהוא היום, ולכן אין כל צורך לחשוש מהשימוש בו. מבחינת תופעות לוואי, הן מצומצמות ביותר בכל הנוגע לסקין בוסטר, אך בהחלט חשוב להכיר את האפשרויות השונות, וביניהן שטפי דם מקומיים ונפיחות. תופעות לוואי אלו יאפיינו בעיקר אנשים שהעור שלהם רגיש יותר.

שימוש בסקין בוסטר לא מיועד לביצוע עצמאי

אנשים רבים חושבים שטיפולים שאינם כרוכים בניתוח, הם בהכרח טיפולים שניתן לבצע אותם באופן עצמאי. בכל הנוגע לסקין בוסטר מדובר בטעות גדולה, משום שהזרקה לא נכונה שלו עלולה לא רק שלא להוביל לתוצאות, אלא גם לגרום לנזק גדול.

השימוש בסקין בוסטר צריך להיעשות על ידי אנשי מקצוע, כמו רופאים, מנתחים פלסטיים ועוד, שיודעים כיצד להשתמש בו בצורה טובה. ד”ר אנדרי אופק הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, ולכן הוא יכול להציע טיפולי סקין בוסטר מעולים עם מקצועיות מקסימלית. פנו למרפאתו של ד”ר אנדרי אופק במספר הטלפון 077-566-9135 תוכלו להנות גם אתם מרענון עור הפנים שלכם.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק