בחורה מקבלת טיפול הזרקת רדיוס ללחי

למי שאינו בטוח, נגיד כי יופי בוודאי אינו נצחי. עדות לנזקי השמש בוודאי ניכרת בנראות של הפנים, כמו גם סימני הגיל נותנים את אותותיהם, וקמטים מתחילים להיווצר מדי תקופה. ברור לנו שאתם מבינים בדיוק על מה אנחנו מדברים, וכבר נקטתם בכל שיטת טיפול קונבנציונלית, כמו למשל – ביקורים חודשיים אצל הקוסמטיקאית האישית שלכם, מריחה של כל קרם חדש שיצא לאוויר העולם. אך שומו שמיים, המצב לא רק שלא השתפר, עם ההתקדמות בגיל הכרונולוגי, הוא רק הלך והחמיר יותר ויותר. ובכן, הגיע הזמן לעלות שלב “במשחק החיים” הזה, ולהתוודע לשיטות טיפול להעלמת הקמטים יותר אגרסיביות, ויש שיאמרו, הרבה יותר יקרות. אבל אם יש שיטת טיפול בקמטים, אשר שווה כל שקל, בלי כל עוררין על כך, היא שיטת הטיפול שנקראת רדיאס. ולמי שמצמץ כרגע, ואינו ממש מבין על מה כל המהומה, נסביר כי מדובר על טיפול קוסמטי בעור, שבא לידי ביטוי בהזרקות, שנמצאו כמאוד יעילות לשם מילוי אזורים בפנים, בידיים מסוימים, לשם העלמת הקמטוטים. ומה כה ייחודי בה? לשם כך תצטרכו לקרוא את כל המאמר הזה, רק נציין כי טיפול זה ממריץ את הקולגן הטבעי של גוף האדם, יכול למלא קמטים ברוב אפקטיביות בראייה של תקופה ניכרת, ומסייע לעור הפנים לפתח שוב קולגן, “על הדרך”. הטיפול הזה מאוד אפקטיבי במקומות בפנים שאיבדו שומן, ובקמטים מסביב לאף ומסביב לפה. הוא אף יעיל בשביל גב הידיים, שאיבד מן הנפח שלו. כאשר טווח גילאי המטופלים, נע בממוצע, בין גילאי שלושים וחמש, ועד גילאי השישים.

מה זה בכלל שיטת ההזרקה רדיאס?

שיטת ההזרקה, שמכונה רדיאס, מצליחה לעבוד לאלתר, ועשויה להחזיק מעמד של תוצאות מיטביות לתקופה של עד שנתיים, כאשר הרבה אנשים מאמינים בה כשיטה למילוי עורי יעילה בהחלט. טיפולים בשיטה הזאת מוענקים, בדרך כלל, לעור באזורים הפה והחוטם. קיימים בני אדם שבוחרים בשיטת הטיפול הנ”ל, כי הינם חפצים למלא מקומות בכל מיני אזורים בגוף, שהקמטים ניכרים בהם באופן בולט למדי. הזריקות ניתנות מתחת לעור, באמצעות מחטים קטנות ביותר. מרכיבי הטיפול לא רעילים, מתאימים לרקמות הטבעיות של הגוף ואינם אלרגניים. קהל היעד הפוטנציאלי של שיטת טיפול זאת הוא, כאמור לעיל, בני שלושים וחמש עד בני שישים, שהעור שלהם מלא בקמטים באזורי האף והפה. מטופלים שמעוניינים כי עור ידם יהיה שמנמן יותר. כאשר מזדהים עם שיטת טיפול שכזו בני אדם שחוו אובדן של שומן באזור הפנים בשל מחלת האיידס, לצורך ההמחשה. 

כיצד עובדים טיפולי ההזרקה של רדיאס?

טיפולי ההזרקה של רדיאס מכילים מיקרוספרות של ג’ל עם סידן הידרוקסיאפטיט, אשר פועלות לאלתר בתום הטיפול. החומר מורכב מיונים של סידן ושל פוספט, אשר נמצאים בצורה הטבעית בגוף שלכם. הג’ל של ההזרקה אמון בתחילת הפעולה על מילוי הנפח שמבוקש. אבל, נסתייג בכך שעם חלוף הזמן, יש המרצה של הקולגן הטבעי, מה שמאפשר לעור לייצר יותר חומר מילוי משלו. הנוכחות של הפחמן, של המימן, כמו גם של החמצן בתוך  הג’ל, מסייעת ליצירה של מבנה אשר מדמה את הפעילות של רקמת החיבור. בסיכומו של יום, שיטת טיפול זאת סופגת בחזרה לתוך הגוף את החומר הפעיל, ומותירה את הקולגן במקום הטבעי שלו. בשל מדע מתקדם מאחורי הרדיאס, המטופלים יכולים ליהנות מתוצאות מעולות אף למעלה משנה, ובמקרים מסוימים עד שנתיים.

מה הקשר בין בטיחות לבין טיפולי הזרקה של רדיאס?

ישנו קשר הדוק בין בטיחות לבין טיפולי הזרקה של רדיאס. כאשר החומר הפעיל של הרדיאס נחשב כהיפו אלרגני ושאינו רעיל, עדיין בטיפול זה סיכונים מסוימים. יש אפשרות לסבול מכל מיני תופעות לוואי קלות, לרבות – זיהום היכן שהוזרק החומר, נפיחות, חבורה, כאבים, או גירודים. במצבים נדירים, זריקת טיפול הרדיאס עשויה להיות מונחת בשגגה בתוך כלי דם, ולהסב לתופעות לוואי חמורות, שהופכות למצבים קבועים. מבין הסיכונים שאינם שכיחים, ניתן למנות את ההיווצרות של הגושים על הידיים, שיכולים לחייב טיפול בסטרואידים או אף התערבות בצורה של ניתוח.

האם טיפולי הזרקה של רדיאס נושאים בחובם תופעות לוואי?

כמו כל טיפול קוסמטי, אף טיפולי ההזרקה של רדיאס נושאים בחובם תופעות ליווי. מי שהתנסה בטיפולים שכאלו, דיווח על כמה תופעות לוואי, כמו למשל – נפיחויות, עקצוצים, כאבים, אדמומיות. מי שעבר טיפולי אלו בידיים, נטה לדווח על תופעות לוואי, כמו לדוגמה – עקצוץ, כאב, קשיים בתנועה רגילה, אובדן תחושות, אודם, נפיחות, גושים. במידה ויש לכם היסטוריה רפואית של אלרגיות, או שהנכם אלרגיים למי ממרכיבי הרדיאס, כדאי שלא תעברו טיפול שכזה. כמו כן, הדבר דומה למי שאלרגי ללידוקאין או לקבוצת תרופות על בסיס אותם החומרים. מי שסובל מהפרעות בדימום, מי שמניקה או שנמצאת בהיריון, כי אז עליה להימנע מטיפולי הרדיאס. בני אדם בעלי נטייה להרפס, עשויים לחוות התפרצות של נגיף ההרפס בשל טיפולי הרדיאס. 

האם שיטת טיפולי הזרקה של רדיאס היא באזור הנוחות שלכם?

שיטת טיפולי ההזרקה של רדיאס נעשית, בלי כל ספק, באזור הנוחות שלכם. כמובן, שאת הטיפול עצמו תיאלצו לעבור בקליניקה של הרופא המטפל, אך מאוד מהר תוכלו לשוב לאזור הנוחות שלכם, מקום המשכן הקבוע שלכם. טיפולים אלו חשוב שייעשו באמצעות מטפל מקצועי, אשר עבר את ההסמכה המתאימה של שיטת טיפול זאת, והוא מספיק מיומן ליישם אותה הלכה למעשה על המטופלים שלו. בסיום הטיפול, לא תהיה לכם כל בעיה לשוב לחיי השגרה שלכם לאלתר, אם כי תידרשו למזער פעילות שכרוכה במאמץ פיסי, או להימנע מחשיפה לקרני השמש לעת מסוימת.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק