הרמת גבות

הרמת גבות נחשבת לאחד הטיפולים המבוקשים בתחום האסתטיקה הפלסטית. המטרה היא כמובן לטפל בצניחתן של הגבות, להסיר עודפי עור ולהעניק לפנים מראה תוסס, צעיר, בריא וחי, הן בקרב נשים והן בקרב גברים.
ניתן לבצע טיפול הרמת הגבות בשיטות כירורגיות ולא כירורגיות. חלק חשוב מן ההחלטה על שיטת הביצוע, קשור למשך האפקטיביות של כל שיטה. “למשך כמה זמן מחזיקה הרמות גבות?” – היא אחת השאלות היותר שכיחות הנשאלות בקרב מתעניינות ומתעניינים בטיפולי ההרמה. בין לבין, גם עולה השאלה האם התוצאות מחזיקות לכל החיים.

האם סוג מסוים של הרמת גבות יכול להיות “לכל החיים”?

התשובה לכך היא שהליך הרמה מסוג זה, טומן בתוכו יתרונות רבים, ולחלק מן הטיפולים הכירורגיים, יש יתרון של אפקטיביות ארוכת טווח של מספר שנים. חלק מהטיפולים אף מגיע למשך זמן אפקטיבי של עד כ-10 שנים. בסיום התקופה, ולאחר בדיקה של כירורג פלסטי, יוצע המשך טיפול לשם תחזוקה של התוצאות שהושגו. אם כך, טיפולי הרמת הגבות השונים אינם חד-פעמיים ואינם מחזיקים מעמד למשך כל החיים, אך הם בהחלט משיגים תוצאות טובות.

מה משפיע על עמידות התוצאות?

האפקטיביות של שמירת התוצאות נשענת על שני פרמטרים עיקריים:
הראשון הוא ביצוע התחזוקה הנדרשת על בסיס יומי על ידי המטופל/ת, כמו: הזנה בקרם לחות, סירוק וטיפוח. ביצוע של בסיס טיפולים מוקפד, ישיג את השימור הדרוש. הגורם השני הוא כמובן שיטת הטיפול. ככלל, טיפולים שאינם ניתוחיים (כמו למשל הזרקת בוטוקס ושימוש בחוטים) הם בעלי טווח אפקטיבי קצר הרבה יותר.

כך לדוגמה, הרמת גבות בעזרת חוטים תהיה אפקטיבית למספר חודשים בלבד. לעומת זאת, הליך כירורגי של הרמת גבות, הכרוך בחיתוך ישיר ו/או אנדוסקופי זעיר-פולשני, והסרות עור עודף משמעותיות יותר – יביא לתוצאות שמחזיקות מעמד למשך שנים, חלקן כאמור יכול להגיע עד לכדי 10 שנים. לאחר תקופה זו יכול הכירורג הפלסטי להציע תחזוקה באמצעות הזרקת בוטוקס.

לסיכום, האפקטיביות המיטבית לטיפול זה, מושגת ונשמרת לאורך זמן בעזרת הליך כירורגי. מלבד שאלת עמידות הטיפול, ישנה כמובן שאלת התקציב. כל אחד ואחת על פי הצרכים והאפשרויות שלרשותו ולרשותה.

מעוניינים במידע נוסף על טיפול הרמת גבות? התקשרו למספר בראש העמוד ונשמח לתאם לכם פגישת ייעוץ עם ד״ר אנדרי אופק, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק