בחורה נוגעת לעצמה באף

פיסול אף הוא הליך רפואי מבוקש, אך חשוב לברר מהו המקום הנכון והבטוח לבצע אותו, על מנת שנוכל לגשת אליו בהשקט ובביטחון. אז היכן עושים פיסול אף ועל ידי מי? ד”ר אנדרי אופק, סגן מנהל מחלקת כיר’ פלסטית במרכז רפואי שמיר, עם התשובות.

פיסול אף הפך לאחד ההליכים המבוקשים בעשור האחרון בתחום אסתטיקת הפנים. עצם העובדה כי המודעות לעיצוב הפנים הולכת וגדלה, לצד ההבנה כי פיסול אף משיג תוצאות מיטביות וחוסך את ההליך הכירורגי הארוך והכואב של ניתוח אף – סייעה לגידול במספר הפונות המעוניינות לבצע פיסול אף.

על הליך פיסול אף

מדובר בהליך קצר שאינו כואב, המבוצע על ידי הזרקת חומרי מילוי המעניקים לאף מראה צעיר. לצד זאת, יש שיפור הסימטריה ומילוי שקעים במקומות הנכונים. הכל מתוך מטרה לשפר את מראה ה”גבנון” האופייני לרבות מאיתנו. חתך הגילאים של הפונות לביצוע פיסול אף הלך והתרחב, והמנעד נע ממתבגרות ועד נשים בעשור השמיני לחייהן. כל ההליך מתבצע, תוך הימנעות מאשפוז ומימי מחלה. 

כעת נשאל, מי יכול ומוסמך לבצע טיפול זה? היכן עושים פיסול אף בצורה מיטבית? האם יש אכיפה כלשהי של הנושא? האם העובדה כי לא מדובר בניתוח – מפחיתה מצד אחד את התנאים המחמירים לביצוע, אך מאידך חושפת את המטופלות לסיכונים מרובים? אלו שאלות חשובות, שצריכות לקבל מענה. אחרי הכל, לשקט וביטחון לפני כל טיפול ולאחריו – אין מחיר.  

מה חשוב לדעת לפני פיסול אף?

  • האם המטפל הוא רופא והאם הוא מומחה בכירורגיה פלסטית?

כיוון שמדובר בין היתר בהזרקת חומצה היאלורונית, חייב האדם המזריק להחזיק ברישיון רופא. לכן, דרשו לראות רישיון כזה. כמובן שחשוב לברר, האם האדם הינו כירורג שהתמחה בכירורגיה פלסטית. בדקו כמה שנים הוא עוסק ברפואה אסתטית, והאם נושא בתפקיד ניהולי בכיר של מחלקה פלסטית.

מהו הניסיון והוותק שיש לרופא בפיסול אף?

חשוב להגיע אל רופא פלסטי, שאחד מתחומי הטיפול שלו נוגע ישירות לביצוע טיפול מסוג פיסול אף. בררו כמה פעמים ביצע את הטיפול.

באילו חומרי מילוי משתמש המטפל?

בררו אצל הכירורג הפלסטי איזו שיטה מתאימה ומומלצת עבורכן. אל תתביישו לשאול באיזה חומר הוא מתכנן להשתמש. כך, תוכלו לברר את רמת בטיחות החומר, רמת בטיחותו וכד’.  

חוות דעת על הרופא

כירורג פלסטי טוב נמדד, בין היתר, בכמות ההמלצות עליו. לכן חפשו מקורות מידע וביקורות, לרבות באתר האישי של הרופא, אם קיים כזה, של אנשים פרטיים שביצעו את פיסול האף תחת ידיו.

שיחה אישית

קשר עין ורושם ראשוני ממקצועיות הרופא בשיחת ייעוץ ראשונה – יתורגמו להפגת החששות, ולביטחון כי הרופא שלפניכן הוא אכן הכתובת המתאימה למה שחיפשתן.  

היכן מתקיים הטיפול?

קליניקה ומרכז רפואי לביצוע פיסול אף, יתרמו לתחושת הביטחון של מסגרת רפואית מוכרת ומוסמכת לביצוע הטיפול. 

זקוקות למידע נוסף על בחירה נכונה לביצוע פיסול אף?

ד”ר אנדרי אופק עומד לרשותכן.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק