בחורה תופסת את החזה שלה בעזרת הידיים

בשנים האחרונות אנחנו שומעים על לא מעט נשים שבוחרות להצטרף למעגל מגדילות החזה. בסופו של דבר, החזה הוא אחד מהסממנים הנשיים הבולטים ביותר בגוף האישה, וחלק מהנשים לא ממש מרוצות מהגודל שלו. לאורך השנים התרגלנו לשמוע על שיטה עיקרית להגדלת החזה, והיא באמצעות ניתוח הגדלת חזה, שבמסגרתו מושתלים שתלים בחזה של האישה, וגורמים למראה הגדול והמנופח יותר. לעומת השיטה הזו, ניתן להבחין גם בשיטה של הגדלת חזה טבעית, שניתנת היום על ידי לא מעט קליניקות ברחבי הארץ. אם עדיין לא יצא לכם לשמוע על הגדלת חזה טבעית, טוב שהגעתם אלינו כדי להכיר את השיטה המופלאה הזו.

האם הגדלת חזה טבעית היא באמת דבר אפשרי?

אז תראו, בואו נתחיל מלסווג את שתי השיטות הללו להגדלת החזה. השיטה הראשונה, השיטה הכירורגית, היא שיטה שבמסגרתה מתבצעת היערכות מוקדמת לקראת הניתוח, הליך ההחלמה הוא ארוך, אך התוצאות נועדות ללוות את המטופלת לנצח, ולהעניק לה שקט נפשי לטווח הארוך עם חזה שמעניק לה את הפרופורציה שאליה היא שאפה להגיע במשך כל השנים.

לעומת זאת, הגדלת חזה טבעית גם היא אפשרות שבהחלט קיימת היום, אולם היא תדרוש הרבה יותר מאמץ והשקעה. קיימים לעניין הזה כמובן יתרונות וגם חסרונות, אבל בסופו של דבר חשוב לדעת שהתוצאות בהחלט מגיעות.

איך עובדת הגדלת חזה טבעית לעומת הגדלת חזה כירורגית?

ניתן לעמוד על ההבדלים הברורים בין שתי השיטות הללו להגדלת חזה: כשמדברים על הגדלת חזה כירורגית מדברים על הליך שדורש השתלה של שתלים, והמשמעות של העניין הזה היא שבמסגרת הניתוח גופה של האישה ייפתח, ויוחדרו אליו השתלים. לעומת זאת, הגדלת חזה טבעית אינה מערבת כל הליך כירורגי כזה או אחר, אלא היא מושפעת משינוי ההתנהלות היום יומית של האישה. אז מה קורה שם בפועל ואיך זה מתאפשר?

הגדלת חזה טבעית באמצעות שימוש במגוון תכשירים טבעיים

היום הגדלת חזה טבעית מתבססת על שימוש בתכשירים טבעיים, כמו קרמים, ספריי, משחות ועוד. התכשירים הללו מבוססים מוצרים שמגיעים מן הטבע, כמו צמחים שונים, זרעי תבלין ועוד. על ידי מריחה או השפרצה של החומרים הללו, החזה יכול להנות מהגדלה טבעית שתלווה את האישה לטווח הקצר. הית ומדובר על הגדלה לטווח הקצר, נשים רבות בוחרות בהגדלת חזה טבעית, משום שהן לא צריכות להתחייב לתוצאה שתתקבל. כלומר, במידה והן יהיו מרוצות מהתוצאה – הן יוכלו להמשיך ולהשתמש בתכשירים, ובמידה והן לא יהיו מרוצות ממנה – הן יוכלו להפסיק בכל שלב.

העניין הזה משמש בתור יתרון גדול, בעיקר לאור הגדלת החזה הכירורגית, שממנה הדרך חזרה היא מורכבת ביותר, עד בלתי אפשרית. ברגע שאישה מסוימת בוחרת בדרך הגדלת החזה הכירורגית, היא למעשה מתחייבת לתוצאה. אז נכון, אמנם נעשות גם היערכויות מוקדמות, הכוללות תכנון של מראה החזה לאחר הניתוח, מדידות והתאמות, אבל בסופו של דבר, אם בסוף התהליך האישה המנותחת לא תצא מרוצה, יהיה מורכב מאוד להחזיר את המצב לקדמותו.

הגדלת חזה טבעית בלי שום חומר חיצוני

אחד הדברים היפים בהגדלת חזה טבעית הוא שהוא יכול להתבסס על מוצרים חיצוניים, ללא התערבות של מריחה או ספיגה שלהם בגוף. למשל, קיימות היום לא מעט חזיות שמאפשרות קבלת מראה חזה גדול ונפוח יותר, דבר שמשמש עשרות אלפי נשים לקראת אירועים חשובים וספציפיים, כמו חתונה או אירוע פרטי קרוב אחר.

בתום השימוש, ניתן כמובן להוריד את החזייה ולהפסיק את השימוש בה, וגם מראה החזה יחזור להיות כפי שהיה. יתרון נוסף של החזייה הוא שאפשר לעשות בה, כמובן, שימוש חוזר ככל שרוצים.

גלולות למניעת הריון יכולות לתת את אפקט הגדלת החזה

אז אולי לא מדובר כאן על דרך טבעית לחלוטין, אבל בהחלט מדובר כאן על דרך שיכולה לעבוד. לא מעט נשים שעושות שימוש בגלולות למניעת הריון מדווחות על גדילת החזה שלהן, אפקט שהוא תוצר לוואי שמשמש אותן לטובתן. כמובן שלפני גלולות למניעת הריון מומלץ להיוועץ עם רופא הנשים, על מנת ליטול את הגלולות שמתאימות לכל אישה באופן אישי, בהתאם לסוג הדם שלה, קרישיות דם, גיל ועוד.

אז במה כדאי לבחור – הגדלת חזה טבעית או כירורגית?

השאלה הזו יכולה לקבל מענה ספציפי וייחודי על ידי כל אישה בנפרד. יהיו נשים שיעדיפו לבחור בדרך של הגדלת חזה טבעית, על מנת לאפשר לעצמן להנות מהשינויים הנקודתיים ללא שום התחייבות לעתיד. נשים אלו יוכלו להנות גם מהוצאות מינימליות במיוחד במסגרת הליך הגדלת חזה טבעית, כמו גם מינימום של הליכי החלמה.

לעומת זאת, יהיו בהחלט נשים שיעדיפו לבחור בדרך של הגדלת חזה כירורגית, גם על אף הליך ההחלמה הארוך, המחיר הגבוה וההיערכות הדרושה מהן לפני ההליך עצמו. מדובר כאן על החלטה אינדיווידואלית לחלוטין, בהתאם לרצונותיה ויכולותיה האישיות של האישה.

ד”ר אנדרי אופק – למי שבוחרת בהגדלת חזה כירורגית

יתרונותיה של  הגדלת חזה טבעית אמנם ברורים, אך לצידם קיימים גם יתרונות להגדלת חזה כירורגית, ומה שבטוח הוא שאם בחרתם בדרך השניה – תצטרכו לבחור ברופא מומחה שיבצע אותה. ד”ר אנדרי אופק הוא מנתח פלסטי ומומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית, ואין ספק שהוא הבחירה הנכונה, המקצועית והאיכותית ביותר להגדלת חזה כירורגית. צלצלו למרפאתו במספר הטלפון 077-566-9135 וקבעו את התור שלכם.

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק