פיסול אף ללא ניתוח – יתרונות וחסרונות

בחורה נוגעת לעצמה באף

אולי חלק מכם מסתכלים בכל בוקר במראה ושמחים ממה שהם רואים, אבל יש לא מעט אנשים שכל מבט חטוף או מעמיק במראה גורם להם עוגמת נפש גדולה. כן, הפנים שלנו מורכבות מכל מיני חלקים שונים, שחלק מהם מסבים לנו המון אושר, אולם חלק מהם דווקא גורמים לנו לא להרגיש ממש בנוח עם עצמנו. כשאנחנו מדברים על החלקים האלו, אנחנו יכולים להבחין בלא מעט נשים וגברים שלא מאוד מרוצים ממראה הלחיים שלהם, ממראה השפתיים שלהם, ממראה העפעפיים שלהם וגם לא ממראה האף שלהם. במאמר הקרוב נתמקד באופן ספציפי באופציה של פיסול אף, שהופכת ליותר ויותר נפוצה עם השנים.

פיסול אף והרפואה האסתטית של המאה ה-21

אם נחזור רק כמה עשרות שנים לאחור, נגלה שכל הנושא של הרפואה האסתטית היה ממש בחיתוליו. מעבר לזה שהשיח הציבורי לא נהג לעסוק רבות בעניין, כל הידע הרפואי סביב התחום הזה היה מועט ביותר, והאלטרנטיבות שהיו רלוונטיות לטיפול או לניתוח היו אלטרנטיבות שאף מטופל או מטופלת לא ששו לעשות בהן שימוש. לעומת זאת, המאה ה-21 הביאה איתה בשורות חדשות לגמרי בתחום הרפואה האסתטית בכלל, ובתחום של פיסול אף בפרט. אז איך זה בא לידי ביטוי?

פיסול אף – עם כל היתרונות הגדולים שלו, אין שום סיבה לא לעשות אותו

פיסול אף היום הוא אחת האלטרנטיבות הטובות ביותר עבור מטופלים שאינם מעוניינים לגשת לניתוח אף. כידוע, ניתוח אף הוא הליך ארוך וכואב, שדורש לא מעט היערכויות מוקדמות וגם הליך החלמה לא פשוט בכלל. פיסול אף, לעומתו, הוא הליך קצר, עם אפס כאבים, שאינו דורש מכם היערכויות אין סופיות וגם שום הליך החלמה כזה או אחר.

נוכל אפילו לספר לכם יותר מזה – כשמדברים על פיסול אף היום, מדברים לא פעם על הליך רפואי שבא לתקן את התוצאות של ניתוח אף שלא הסתיים כהלכה, או עם התוצאות הרצויות. כן, פיסול אף הוא עד כדי כך משמעותי ורלוונטי, אז בואו נבין איך בדיוק הוא עובד.

פיסול אף – ככה עושים את זה בפועל

במסגרת פיסול אף, המטופלים מגיעים לקליניקה במטרה לקבל הזרקה של חומרי מילוי שונים, ללא כל צורך לשכב על מיטת הניתוחים, להסתכן בהרדמות מלאות, וגם לא לקחת ימים ארוכים של חופש מהעבודה ומשגרת החיים התקינה.

מה שקורה במסגרת פיסול אף הוא הדבר הבא: על אפם של המטופלים נמרח חומר להרדמה מקומית, שמאפשר לבצע את ההזרקות בצורה פשוטה ונטולת כאבים מכל סוג שהוא. בתום ההזרקות, יכולים המטופלים לחזור לשגרת החיים התקינה שלהם, תוך הקפדה על הוראות כמו הימנעות מנגיעות באף, וקינוח זהיר מאוד שלו.

אורכו של פיסול אף, תופעות לוואי ודברים נוספים שחשוב לדעת

הבטחנו שפיסול אף הוא הליך קצר ופשוט, ולכן הגיע הזמן שנגבה את הטענות שלנו בעובדות. פיסול אף הוא טיפול שלא עולה על כחצי שעה, ובמקרים אחרים גם כרבע שעה. מדובר על טיפול שתוכלו להבחין בתוצאות שלו ברגע שתצאו מהמרפאה, בלי המתנה של חודשים ארוכים, חבישות, גבס ועוד. הזרקתם? מעולה – התוצאות כבר בדרך להתגבש ולהופיע בפניכם.

מבחינת תופעות לוואי, חשוב לדעת שפיסול אף הוא הליך שלא מוביל לתופעות לוואי מסובכות מדי, אלא לתופעות לוואי עדינות וקלות להתמודדות כמו כאבים מקומיים, נפיחות ואדמומיות, שטפי דם ועוד. הסיכוי להתמודדות עם תופעות לוואי מורכבות יותר, כמו תסחיף, נמק ועוד הוא סיכוי קטן ביותר, אך במידה ומטופל מסוים נאלץ להתמודד עם אחת או יותר מהן – עליו לפנות באופן ישיר לרופא המטפל שלו.

פיסול אף: על הדבש ועל העוקץ – הוא לא לתמיד

כאשר אדם מסוים ניגש לניתוח אף, הוא מבטיח לעצמו תוצאות שילוו אותו עד סוף ימי חייו. מדובר כאן מצד אחד על דבר חיובי, שכן הוא לא יצטרך לחזור על ההליך שוב ושוב, אולם יש כאן גם בהחלט צד שלילי, שכן במידה ותוצאות הניתוח אינן מספקות את המטופל – הוא סוג של “נתקע” איתן מעתה והלאה.

לעומת זאת, פיסול אף עובד בצורה אחרת לגמרי, ועל פי עקרון שונה לחלוטין. כאשר המטופל ניגש לפיסול אף, הוא מבטיח לעצמו תוצאות שייראו לעין במשך כמה חודשים, לאורך תקופת זמן של כחצי שנה. החיסרון של העניין הזה הוא עצם העובדה שהמטופל יצטרך לבצע שוב ושוב את הטיפול, אולם כאן גם טמון היתרון הגדול של העניין – אין כאן תוצאות שהן לנצח, ולכן ניתן “לשחק” איתן מפעם לפעם, ולקבל את התוצאה המספקת ביותר.

המחיר של פיסול אף – דבר שכדאי להכיר כמה שיותר מראש

פיסול אף הוא טיפול שהמחיר שלו משתנה בהתאם לכל מיני מאפיינים: כמות ההזרקות, גודל האף, התוצאה הרצויה, המרפאה המטפלת שבה תבחרו לפיסול אף ועוד. באופן כללי, ניתן להגיע שפיסול אף עומד על מחירים שנעים בן כ-2,000 ש”ח ועד כ-5,000 ש”ח. היות ומדובר על טווח מחירים גדול במיוחד, כדאי ומומלץ לברר את עניין המחיר באופן סופי אל מול הרופא שבו תבחרו לביצוע פיסול אף בפועל.

בנוסף, חשוב לוודא את המקצועיות, הוותק, הניסיון וההמלצות עבור הרופאים המטפלים שביניהם אתם מתלבטים. ככל שתוכלו להבטיח ניסיון עשיר יותר, המלצות רבות יותר וכמובן מחיר הוגן – ככה תוכלו לדעת שאתם בדרך לתוצאות שיספקו אתכם. בהצלחה!

על מה דיברנו עד כה?

שתפו את המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email

מוזמנים לשלוח הודעה

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אנדרי אופק, כירורגיה פלסטית ואסתטי

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. במסגרת ההתמחות צבר ד"ר אופק ניסיון רב בניתוחים משחזרים ואסתטיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כל הזכויות שמורות לד"ר אנדרי אופק